וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ על השופטת בסופרקאפ: "הגיע הזמן! אשתדל להתנהג יפה"

מאמן ליברפול התייחס לעובדה שסטפני פרפאר הצרפתייה תשפוט את המשחק מול צ'לסי (ד', 22:00, ספ' 5). למפארד: "אין תירוצים"

רויטרס

צ'לסי וליברפול ייפגשו מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5) באיסטנבול במסגרת הסופרקאפ האירופי כששתיהן מגיעות ממקומות שונים לחלוטין. האדומים פתחו את העונה עם 1:4 ביתי ונינוח מאוד מול נוריץ' בבית ושיחקו כבר ביום שישי, בעוד צ'לסי שיחקה יומיים לאחר מכן והובסה 4:0 על ידי מנצ'סטר יונייטד.

כזכור, ליברפול הגיעה לסופרקאפ אחרי שזכתה בליגת האלופות עם 0:2 מול טוטנהאם בגמר, בעוד צ'לסי הביסה 1:4 את ארסנל בגמר הליגה האירופית. פרנק למפארד ייאלץ להסתדר ללא וויליאן ואנטוניו רודיגר הפצועים בעוד אנגולו קאנטה סבל מפציעה קלה במהלך ההפסד ליונייטד וגם הוא בספק. גם קאלום האדסון אודוי ורובן לופטוס צ'יק ימשיכו להיעדר. אצל ליברפול אליסון, שנפצע מול נוריץ', יחמיץ את ההתמודדות.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
למפארד לא רוצה לחפש תירוצים/רויטרס

"כל שחקן שישחק צריך להבין את החשיבות של המשחק עבור המועדון ולתת הכול, כי הולך להיות משחק קשה מאוד", אמר למפארד לקראת המשחק, "אנחנו לא יכולים לעשות לעצמנו הנחות או להשתמש בכל מיני תירוצים של מה היה קורה אם ודברים כאלה". למפארד הפסיד פעמיים בסופרקאפ ב-2012 ו-2013 עם צ'לסי כשחקן והמועדון זכה בתואר ב-1998. המאמן הוסיף: "אני אופטימי כי אני מאמין בשחקנים שלי. אם נשחק כמו שאנחנו יכולים, אני מאמין שנוכל לנצח".

ססאר אספיליקואטה הוסיף: "היה לנו הפסד קשה למנצ'סטר יונייטד, אבל אנחנו צריכים לשפר את מה שעשינו לא נכון. אני חושב שבמחצית הראשונה הראינו הרבה דברים טובים. אנחנו צריכים לעבוד, ללמוד מהטעויות ולשחק כקבוצה".

חלוץ ליברפול סאדיו מאנה אמר: "נעשה את כל מה שאפשר כדי לנצח ואני מקווה שאיסטנבול תמשיך להיות מקום מוצלח עבור ליברפול. צפיתי במשחק של צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד והיא שיחקה טוב למרות שהפסידה. צ'לסי הגיעה להמון מצבים".

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק: "הם מכירים אותנו ואנחנו אותם. זה משחק אחד, גמר, והכול יכול לקרות. אנחנו רק בתחילת העונה, כולם חוזרים מהפגרה, אבל אנחנו מוכנים". הבלם ההולנדי התייחס לעובדה שתהיה שופטת (סטפני פרפאר) במשחק ואמר: "המגדר לא רלוונטי. כל עוד השופטת טובה אז זה בסדר. אני חושב שמגיע לה לשפוט. תראו את הניסיון שיש לה".

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "אין למשחק הזה שום קשר למה שהיה בסוף השבוע בפרמיירליג. לא ידעתי שאנחנו פייבוריטים וכולם מצפים שננצח. אין בעיה, זה כבוד בשבילנו. ראיתי את המשחק של צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד והתוצאה מרמה. אני יודע כמה איסטנבול מיוחדת עבור כל אוהדי ליברפול. אף אחד לא ישכח את גמר ליגת האלופות מ-2005, אבל זה אנשים שונים עכשיו. אני יודע שיש הרבה אוהדי ליברפול באיסטנבול וזה מיוחד מאוד". על העובדה שתהיה שופטת אמר קלופ: "הגיע הזמן. ביביאנה שטיינהאוס עושה עבודה מצוינת בגרמניה ואני שמח שנוכל להיות חלק מרגע היסטורי. אני אנסה להתנהג יפה, אחרת אמא שלי תכעס. זו פעם ראשונה ולכן זה מיוחד, אבל אני מקווה שזו לא הפעם האחרונה".

עוד בוואלה!

ליברפול: אליסון יעדר מספר שבועות, יחמיץ את הסופר קאפ מול צ'לסי

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול. AP
הבטיח להתנהג יפה כדי שאמא לא תכעס עליו. יורגן קלופ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully