וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "זידאן גרם לי להרגיש מיוחד, תמיד אנצור את החברות שלנו"

כוכב יובנטוס נזכר בשיתוף הפעולה המוצלח בריאל מדריד: "הוא היה אומר לי להישאר רגוע, ושאם מישהו יעשה את השינוי זה אני". וגם: מה מניע אותו להמשיך לרדוף אחרי תארים ושיאים?

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג בסאו פאולו

לא מעט זמן חלף מאז עזב כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד, אבל המועדון הלבן עדיין בלבו וכך גם האיש שהוליך אותו להצלחות הגדולות ביותר בקריירה - זינדין זידאן. בסדרה חדשה של רשת DAZN סיפר CR7: "הביטחון ששחקן צריך להרגיש לא תלוי רק בשחקן עצמו, זה תלוי גם באנשים מסביבו, השחקנים, המאמן. אתה חייב להרגיש כמו חלק חשוב מהקבוצה וזידאן תמיד גרם לי להרגיש מיוחד".

כוכב יובנטוס הוסיף וסיפר על מערכת היחסים עם כוכב העבר הצרפתי: "הצורה בה שיחקתי לא השתנתה, נותרתי אותו שחקן, אבל כמובן שזידאן עזר לי, הוא אדם שמאוד הערכתי. אחרי שהוא הפך למאמן שלי ולמדתי להכיר אותו, הפכתי למעריץ עוד יותר גדול שלו - הצורה בה הוא התנהל, דיבר, אימן, ואיך שהוא התייחס אלי".

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
קשר מיוחד. רונאלדו וזידאן/רויטרס

"זיזו" החל לשתף פעולה עם רונאלדו ב-2016, ובבת אחת הפכו הבלאנקוס למפלצת תארים - כזו שזכתה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות, בניצוחו של הסקורר הפורטוגלי. "הוא היה אומר לי להישאר רגוע ולשחק את המשחק שלי, ואם מישהו יוכל לעשות את השינוי - זה אני", אמר רונאלדו. "הרגשתי שהוא סומך עלי, שהוא כן איתי. זו הסיבה שתמיד אנצור את החברות עם זידאן".

CR7 ניצל את ההזדמנות כדי להסביר מה מניע אותו, גם עכשיו אחרי שזכה פחות או יותר בכל תואר אפשרי: "אני תמיד רעב לנצח, קודם כל לזכות בתארים קבוצתיים כי אני יודע שאלה יסדרו לי גם תארים אישיים. זו העבודה שלי, אתה מתעורר בכל בוקר עם מטרה להשיג משהו, ולא רק להרוויח כסף. אני לא צריך עוד כסף, תודה לאל. אני רוצה להרוויח את מקומי בהיסטוריית הכדורגל, לנצח עוד ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully