וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע האמת של ברק יצחקי: האיש שיכול לעזור למכבי תל אביב לחזור למסלול

12.8.2019 / 12:15

השיחות עם השחקנים, הלחישות למנספורד והקשר ההדוק עם איביץ': מאז הקרע שאחרי סודובה, שחקן העבר נכנס לתמונה על תקן הגורם המקשר. האם זה תחילתו של עידן ישראלי חדש בממלכת גולדהאר?

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

המשבר המקצועי שחווה כעת מכבי תל אביב לצד ההתעסקות במערכת היחסים בין ולאדן איביץ' לדור מיכה ואלירן עטר, הכניסו לתמונה את ברק יצחקי שהיה די בצל בעונת האליפות, בוודאי מבחינה תקשורתית.

בימים האחרונים העמיק יצחקי את הקשר שלו עם שחקנים בקבוצה והוא מנהל שיחות אישיות עם רבים מהם כדי לנסות ולהוציא את העגלה מהבוץ בו היא שקעה במסגרת האירופית. יצחקי שוחח עם שחקנים רבים מאז ההפסד לסודובה ביום חמישי בלילה כשהמטרה היא להבין מה מציק ומפריע וכיצד אפשר להחזיר את הקבוצה למסלול. יצחקי שגם כך היה בשנים האחרונות כשחקן מאוד מרוחק מהתקשורת בהתאם למשנתם של ג'ורדי קרויף וג'ק אנגלידיס, ממשיך את הקו הקבוע של הקבוצה ביחס לסגירות כלפי המדיה.

ברק יצחקי עם בן מנספורד מנכ"ל מכבי תל אביב. מגד גוזני
החוט המקשר בין השחקנים, המאמן וההנהלה. ברק יצחקי עם בן מנספורד/מגד גוזני

לפני כשנה, כאשר יצחקי פרש ממשחק, הוחלט במכבי תל אביב למנות אותו לתפקיד ניהולי מקצועי והוא חובש כמה כובעים במועדון. בין היתר הוא נושא בתפקיד בכיר במערך הסקאוטינג של הקבוצה ומשמש כיד ימינו של המנכ"ל בן מנספורד ונחשב לאיש אשר לוחש על אוזנו. יצחקי מגיע לכל מסיבת עיתונאים של המאמן ולאדן איביץ' לפני משחקים ואחריהם ובנוף הזרים שמאיישים כבר שנים את המשרות הבכירות תחת מיטש גולדהאר, הוא נחשב לסנונית שאולי תבשר בעתיד את השינוי במידה שבעל הבית יחליט ללכת על קו ישראלי יותר.

כך או אחרת במכבי תל אביב בהחלט מחשיבים כעת את התרומה שיצחקי נותן ועוד ייתן בעתיד. הוא הרי שיחק עם חלק גדול מהשחקנים וחלק איתם את אותו חדר הלבשה. הוא מכיר את השיגעונות שלהם ויודע מה הם חושבים. אם יש רגע בו המינוי של יצחקי הכי נחוץ, זה הרגע הנוכחי. הוא אולי לא המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ואין לו סמכויות כאלה נרחבות, אבל בנקודת הזמן הזו הוא אחד הכלים שיש בארגז של מכבי תל אביב כדי להוציא את הקבוצה מהבור בו היא נמצאת.

עוד בוואלה!

משנה כיוון: איביץ' ערך שיחות אישיות עם שחקני מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ברק יצחקי. ברני ארדוב
הסנונית שתבשר על המהפכה הישראלית במכבי תל אביב? ברק יצחקי במשחק הפרישה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully