וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' לשחקני מכבי תל אביב: "כך אי אפשר לנצח גם קבוצה מהליגה הלאומית"

11.8.2019 / 6:34

האלופה חזרה להתאמן לקראת הגומלין נגד סודובה, איביץ' ערך אסיפה לשחקנים: "תוציאו מהראש שאפשר לנצח גם ביכולת בינונית". ייני כנראה ייעדר מהמשחק בליטא, גם שוינפלד בספק גדול

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

שחקני מכבי תל אביב חזרו להתאמן אמש (שבת) אחרי ההפסד לסודובה הליטאית ביום חמישי האחרון. בצל כל הידיעות על מערכת יחסים לא תקינה בין ולאדן איביץ' לחלק משחקני הקבוצה, כינס המאמן אסיפה בתחילת האימון בה אמר בין היתר: "אנחנו יכולים לטוס לליטא ולהפוך את התוצאה, אבל לא בגישה הזו. אם סודובה כבשה כאן צמד, גם אנחנו יכולים להבקיע שם שניים, אבל כמו שאנחנו משחקים כרגע, אנחנו לא יכולים לנצח אפילו קבוצה מהליגה השנייה".

הסרבי המשיך: "עדיין לא חזרנו לשחק מאז הזכייה באליפות. אתם צריכים להוציא לכם מהראש שאפשר לנצח ביכולת בינונית. בעונה שעברה ניצחנו משחקים גם אם שיחקנו בלי אנרגיות ובלי מאמץ מיוחד. אלה דברים שלא יעבדו עכשיו, בטח לא באירופה. אם לא ניתן מאה אחוז בכל התמודדות, לא ננצח גם קבוצה מהליגה הלאומית".

איביץ' הראה לא מעט קטעים מהמשחק מול סודובה והתעכב על דוגמאות בהן נראו השחקנים רע מאוד. המאמן גם הראה קטעים חיוביים ואמר מילים טובות על דור מיכה.

הקפטן, שרן ייני, עדיין בספק רב למשחק החשוב בליטא והוא לא עורך אימונים מלאים, כשכרגע נראה שהוא יחמיץ את ההתמודדות. גם ארון שוינפלד שהיה פצוע בחמישי האחרון, עלול להיעדר מהגומלין.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
דורש שינוי בגישה. איביץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully