וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שקט במכבי תל אביב: איביץ' ביקש לקנוס את מיכה, עטר מתוסכל

9.8.2019 / 6:25

אחרי המפלה מול סודובה, הדם הרע בחדר ההלבשה נחשף: המאמן נזף במיכה באסיפה מתוחה אחרי שבעט בבקבוק באימון, עטר "מצוברח" ממעמדו החדש, ובקבוצה מעידים על התרופפות משמעתית. עכשיו גם מקבלי ההחלטות מבינים: ההתנהלות בקיץ היתה שגויה

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

בוידאו: מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' מתייחס להפסד לסודובה הליטאית

עיקרי הדברים

-תקרית בין איביץ' למיכה באימון לפני עשרה ימים: הסרבי ביקש לקנוס את הקשר באלף יורו

- אלירן עטר מתוסכל אחרי שהפך לשחקן ספסל

- איביץ' משוכנע שהמשחק המביך קשור להתרופפות המשמעת במועדון

- מכבי תל אביב קורסת מול המצבים הנייחים

- במועדון כבר מודים שהיתה טעות לא לרענן את הסגל

seperator

1. אחרי תקרית באימון: איביץ' איים לקנוס את מיכה

לא שקט במכבי תל אביב ולא רק בגלל התוצאות העגומות והחשש האמיתי מפני הדחה ממוקדמות הליגה האירופית כבר בשבוע הבא במשחק הגומלין בליטא. למרות שדור מיכה פתח בשני המשחקים האחרונים בבית מול קלוז' לפני כשבוע ומול סודובה אמש (חמישי), יחסיו עם המאמן ולאדן איביץ' לא בשיאם, לאחר שהסרבי ביקש לקנוס אותו אחרי אחד האימונים בתחילת השבוע שעבר. האירוע התרחש בין שני המשחקים מול קלוז' כאשר הקבוצה שבה ארצה בעקבות ההפסד ברומניה. איביץ' הרגיש רפיון במשמעת הקבוצתית וכנראה חיפש את מי להאשים בכך. באחד האימונים שהסתיים בסדרת משחקונים, בעט מיכה בבקבוק מים בעצבים אחרי שהפסיד במשחקון פנימי. זה כנראה הספיק למאמן שהחליט על כינוס אסיפה קבוצתית מיד בתום האימון בה היו נוכחים גם המנכ"ל בן מנספורד וסגנו ברק יצחקי.

איביץ' הבהיר באותה אסיפה שהוא חש כבר מספר שבועות התרופפות במשמעת הקבוצתית ובנוכחות כולם ביקש לקנוס את מיכה בסכום של אלף יורו. הסרבי סיים את ההתכנסות וקיווה אולי שהאירוע יכניס את כולם לטירוף לקראת הגומלין מול קלוז'. בפועל מכבי תל אביב סיימה בתיקו 2:2 והודחה ממוקדמות ליגת האלופות. מיכה פתח במשחק אחרי מה שקרה מול איביץ', אבל שחקנים במכבי תל אביב מספרים שמשהו בינו לבין המאמן נסדק מכיוון שהוא הרגיש מאוד נבוך מהסיטואציה. אחרי הכל מדובר בשחקן העונה של מכבי תל אביב ובאחד השחקנים המובילים במועדון. במכבי תל אביב יודעים לספר שמיכה מאוד נפגע, אבל החליט להבליג גם בשל הסמיכות למשחק הגומלין מול הרומנים. גם אמש פתח מיכה בהרכב, אבל משהו בשפת הגוף נראה אחרת. בשני המשחקים האחרונים היה הקשר המצוין שמסדר את מרבית המהלכים ההתקפיים של מכבי תל אביב, מחוץ לתמונה.

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: מכבי תל אביב הפסידה 2:1 לסודובה

לכתבה המלאה
דור מיכה עם שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
פגוע ולא מפוקס. מיכה תופס את הראש/דני מרון

2. עטר מצוברח ומתוסכל

מיכה הוא לא השחקן היחיד שמרגיש מצוברח לאחרונה. שחקנים במכבי תל אביב מעידים כי גם אלירן עטר בתחושה לא נוחה בשל העובדה שהפך לשחקן ספסל. עטר אמנם זכה לחידוש חוזהו בסכום מכובד מאוד, אבל הוא גם זוכר עד כמה תרם והשפיע על המוקדמות של מכבי תל אביב באירופה לפני שנה. שעריו סייעו לקבוצה להגיע עד שלב הפלייאוף והוא ציפה ליותר קרדיט. בשני המשחקים האחרונים נכנס עטר כמחליף ונבלע בבינוניות של כולם. החלוץ שסופסל בעונה שעברה אחרי שעבר תקרית עם בקבוק מים בעצמו, לא מרגיש שיחזור בקרוב להרכב ולכן מרגיש תסכול גדול.

שחקן מכבי תל אביב, אלירן עטר. דני מרון
לא רואה איך הוא חוזר להרכב בקרוב. עטר/דני מרון

3. איביץ' מודאג מההתרופפות במשמעת

איביץ' לא התייחס אתמול לאירועים ספציפיים במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, אבל הוא הבהיר שהוא מרגיש היטב את התרופפות המשמעת בקבוצה. "אנחנו ישנים מאז סיום העונה שעברה", אמר כמה פעמים אחרי המשחק. "אני רוצה לבדוק עם השחקנים שלי למה הגענו למצב הזה לפני שאני אמשיך לדבר אבל ברור לי היטב מה קורה ואת זה צריך לתקן כי יש לנו עוד סיכוי להציל את המפעל הזה".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מה נשאר מ"החיילים של איביץ'?"/דני מרון

4. "חזרנו לימים הכי נוראיים שלנו במצבים נייחים"

זה היה משחק נוסף בו מכבי תל אביב סופגת ממצבים נייחים. הגבהות מהאגף לרחבה הפכו לנשק הקטלני של הקבוצות היריבות וסודובה למדה היטב את הרעה החולה של מכבי תל אביב. בגול הראשון קרס ניק בלקמן מול השחקן שהיה איתו. בגול השני ברח שחקן יריב לדור פרץ. "כדורים נייחים זה קודם כל ריכוז", אמר איביץ'. "זה לא מקרי שחטפנו את השערים האלה במשחקים באירופה, אבל מי שחושב שאני לא עובד על זה באימונים, לא יודע מה אנחנו עושים בכל אימון".

אז איביץ' עובד עם השחקנים, אבל הבעיה היא שהתרגולים הם מול שחקני ההתקפה של מכבי תל אביב שמשחק ראש הוא לא הצד החזק שלהם. יונתן כהן, צ'יקו אופואדו, אלירן עטר ואיתי שכטר לא מצטיינים במשחק הראש והם לא מתקרבים ליכולת של השחקנים האירופיים שמתעללים במכבי תל אביב כמו במשחק אמש. "חבל, כי כבר הרגשנו שאנחנו משתפרים בנתון הזה", סיפר אמש אחד השחקנים בתסכול רב. "חזרנו אחורה לימים הכי נוראיים שלנו במצבים נייחים. כל כדור שמוגבה לרחבה אחרי קרן או כדור עונשין, הוא חצי גול וזה רודף אותנו".

דור פרץ, דור מיכה, מכבי תל אביב. דני מרון
שוב ברח לו שחקן במצב נייח. דור פרץ/דני מרון

5. "מדהים איך כל הקבוצה נעלמה"

למעט יונתן כהן, אי אפשר לציין אתמול שחקן אחד של מכבי תל אביב שהתקרב ליכולתו הרגילה. אם דן גלזר היה בין הבודדים שנראה טוב מול קלוז', גם הוא היה אתמול רע. דור פרץ לא מצליח להתרומם ביכולת, אנריק סבוריט חזר מפציעה ארוכה ונגמר לו האוויר מאוד מהר. איתי שכטר הוחלף כבר בהפסקה אחרי שלא היה במשחק ומאור קנדיל לגמרי לא בפוקוס. "אין שחקן אחד כרגע שנמצא בכושר טוב. פשוט מדהים איך כל הקבוצה נעלמה", היה מי שאמר אמש בקבוצה. "זו לא עשירית ממכבי תל אביב של העונה שעברה. כאילו שתי קבוצות אחרות לגמרי".

שחקני מכבי תל אביב, צ'יקו אפואדו, אנריק סבוריט. דני מרון
לאן נעלמה הקבוצה של העונה שעברה? אופואדו, סבוריט ועטר מתוסכלים/דני מרון

6. במועדון מודים: טעינו כשלא עשינו ריענון בסגל

מכבי תל אביב היתה חייבת להתחיל את העונה הזו אחרי מתיחת פנים וריענון. אלה דברים שהיו ברורים כבר במהלך הפלייאוף של העונה שעברה. ההפסד לבני יהודה בגביע המדינה ובליגה והכדורגל הרע ששיחקה מכבי תל אביב במשחקים רבים בפלייאוף, המחישו שדווקא אחרי אליפות כל כך מרשימה, מכבי תל אביב תצטרך להחליף לא מעט שחקנים כדי להכניס התלהבות ורוח חדשה לקבוצה. אבל במכבי תל אביב לא שינו את הקונספט והמשיכו עם 90 אחוז מהסגל של העונה שעברה, וכך הגיעה הקבוצה לרגע האמת כל כך מנומנמת ומגמגמת. "כנראה שטעינו בכל הקונספט עליו החלטנו", הודו אמש במועדון. "כנראה שהיה צריך דווקא אחרי האליפות לבנות משהו אחר. רעב יותר להצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully