וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אני מתבייש, אנחנו ישנים מאז הזכייה באליפות"

8.8.2019 / 22:22

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד המביך לסודובה: "המשחק הכי גרוע שלנו מאז שהגעתי למועדון. אני לא רואה רעב בקבוצה". דור מיכה: "אנחנו לא מספיק טובים כרגע, יש משהו לא טוב אצלנו"

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

בוידאו: מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' מתייחס להפסד לסודובה הליטאית

פלייר מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
מהלומה רצינית. איביץ'/דני מרון

שריקות צורמות ובוז אדיר ליוו הערב (חמישי) את שריקת הסיום למשחק בין מכבי תל אביב לסודובה הליטאית באצטדיון בנתניה. האלופה הישראלית נכנעה 2:1 ליריבה הצנועה שלה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. התוצאה הזו בוודאי תיכנס למצעדי המשחקים המביכים של קבוצות ישראליות באירופה. לשמחתם של ולאדן איביץ' ושחקניו, נותרה להם הזדמנות לתקן בגומלין בליטא בשבוע הבא.

עוד בוואלה!

סנסציה בנתניה: מכבי תל אביב הפסידה לסודובה הקטנה 2:0

לכתבה המלאה
דור מיכה עם שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
פתיחת העונה החלשה נמשכת. מיכה/דני מרון

איביץ' אמר בסיום: "זה המשחק הכי גרוע שלנו מאז שהגעתי, אני מתבייש. זו לא מכבי תל אביב שאני רוצה לראות או שהאוהדים רוצים לראות. אנחנו צריכים להתעורר כי אנחנו ישנים מאז הזכייה באליפות. כדי לנצח את צריך להיות רעב ואני לא רואה רעב בקבוצה שלנו".

המאמן המאוכזב הוסיף: "מה שקרה היום מטורף, לספוג כל כך הרבה שערים במצבים נייחים זו בעיה. אני צריך לדבר עם השחקנים ולבדוק מה הבעיה. כשאתה משחק באירופה, בבית, בפיגור 1:0 אתה חייב לעשות הכל כדי לא לספוג שער נוסף והם כבשו שער ממצב שאנחנו עובדים עליו באימונים".

הקפטן דור מיכה אמר: "משחק לא טוב שלנו. דברים שבאו בקלות בעונה שעברה, באים מאוד קשה עכשיו. אנחנו לא נראים מספיק טוב ונצטרך להרים את עצמנו כדי להגיע לשם באמונה שלמה שאפשר לעשות את זה. יש משהו לא טוב, זה יותר מדי לקבל שני שערים מקבוצה כזאת בבית. באירופה טעויות כאלה עולות ביוקר, אחת מהן שלי. זה נופל על הדברים האלה".

מיכה המשיך: "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים, באמת רצנו ונלחמנו, אבל צריך להכיר במציאות שאנחנו לא מספיק טובים כרגע. אני חלק מהקבוצה וגם אני נראה פחות טוב. אני מנסה ונותן הכול, אני עדיין לא בכושר שאני רוצה להיות. החסרתי את כל הפלייאוף העליון בעונה שעברה ואני מנסה להיכנס לכושר לאט לאט. אני רוצה לאסוף את כולם ולהגיע לשם באמונה שאפשר לעבור. ראינו שאנחנו קבוצה יותר טובה, זה אפשרי".

שוער מכבי תל אביב אנדראס יאניוטיס. דני מרון
הפעם הוא לה היה אשם. יאניוטיס/דני מרון
צ'יקו אופואדו (מימין), דן גלזר, יונתן כהן, דור פרץ שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
יצליחו לתקן בגומלין? יונתן כהן ודור פרץ/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully