וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה סיימה ב-2:2 בחוץ עם נפטצ'י באקו

תוצאה חיובית למחזיקת הגביע לפני הגומלין בישראל בשבוע הבא. גדיר בישל לסגס בדקה ה-26 והכפיל בעצמו בדקה ה-36, אבל האזרים צימקו בדקה ה-42 והשוו בדקה ה-97

תאמבי סגס שחקן בני יהודה. קובי אליהו
חגג ראשון. סגס/קובי אליהו

בני יהודה איבדה הערב (חמישי) יתרון 0:2 על נפטצ'י באקו באזרבייג'אן, נפרדה מהיריבה שלה ב-2:2, אבל עדיין יכולה להיות מרוצה משני שערי חוץ שהיא כבשה. מוחמד גדיר שערך הופעת בכורה, בישל לתאמבי סגס את השער הראשון (26) והכפיל בעצמו (36). סטיבן ג'וזף-מונרוז צימק עבור נפטצ'י בדקה ה-42 ונאמיק אלגסגארוב השווה בדקה ה-97.

מחזיקת הגביע עלתה הערב בהרכב שונה בתכלית מזה שפתח לפני פחות משלושה חודשים בגמר. מלבד גדיר, גם אלבן פנישי ערך בכורה רשמית בעוד שחקני ספסל מהעונה שעברה כמו שי מזור ואבישי כהן פתחו. אבל בני יהודה הגיעה מוכנה, ידעה לסגור את האזרים ברוב המקרים ולצאת להתקפות מעבר מהירות ששתיים מהן היו קטלניות.

נפטצ'י אמנם יזמה והפעילה לחץ רצוף במחצית השנייה, אבל במשך דקות ארוכות לא מצאה תשובות שהספיקו לה בשביל לחזור לעניינים. עד התוספת של התוספת. השופט הוסיף חמש דקות שהועברו בעיקר בבזבוזי זמן ולכן הוסיף עוד שתי דקות. נפטצ'י ניצלה זאת כדי להשוות, אבל לבני יהודה עדיין יש מקדמה יפה. הגומלין יתקיים בישראל בשבוע הבא.

מאלמו השבדית הביסה את זריניסקי הבוסנית 0:3 במשחק הראשון ביניהן וכרגע היא נראית כיריבה הבאה של בני יהודה - אם הזהובים אכן יעפילו לפלייאוף.

הרכבים

נפטצ'י באקו: סלאחט עגייב, עומאר בולודוב, קירילו פטרוב, ויסלב סטנקוביץ' (ממאדו אמבוג', 87), אנטון קריבוציוק, סוני מוסטיבאר, אמין מחמודוב, ונגליס פלטלאס (בגאלי דאבו, 80), דריו ג'וניור, סטיבן ג'וזף מונרוז, ראוף אלייב (נאמיק אלסגארוב, 73).

בני יהודה: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, אלבן פנישי, דן מורי, דניאל פלשר, אמיר רוסתום, איסמעילה סורו, סגס תאמבי, שי מזור (פז בן ארי, 89), מוחמד גדיר (אריאל לזמי, 69), דור ג'אן (דור כוכב, 84).

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
הכין את הקבוצה שלו באופן מדוקדק. אבוקסיס/קובי אליהו
seperator

מחצית 1

דקה 3: פטרוב נגח מתוך הרחבה, אבל פספס את המסגרת של זובאס.

דקה 11: סורו הוציא מתפרצת, דהר קדימה לאורך כ-20 מטר, אבל סיים את בעיטה לא מדויקת מחוץ לרחבה.

דקה 26: גול! ג'אן מצא את גדיר בהתקפת מעבר, החלוץ הוציא כדור רוחב וסגס בעט מ-15 מטר חד וחלק, היישר לרשת. 0:1 יקר לבני יהודה.

דקה 28: כמעט השני של בני יהודה. הגנת נפטצ'י התקשתה להרחיק, ג'אן הגביה בחצי גובה מימין ורוסתום ניסה לנגוח בזינוק ופספס במעט.

דקה 36: גול! ג'אן הסתדר עם שחקן הגנה יריב והכניס כדור קטן ומבריק לגדיר, שלא התרשם מניסיון הסגירה של הבלם והכניע את עגייב. 0:2 לבני יהודה.

דקה 42: גול! פלטלאס הפציץ לקורה, הריבאונד הגיע לדריו ג'וניור שסחט הדיפה מזובאס, אבל ג'וזף מונרוז עט על הכדור החוזר הנוסף ודחק מקרוב פנימה. נפטצ'י מצמקת ל-2:1.

איסמעילה סורו שחקן בני יהודה. דני מרון
מחצית ראשונה מצוינת של סורו ובני יהודה/דני מרון

מחצית 2

דקה 47: אלייב עלה היטב להגבהה מימין, אבל נגח לידיים של זובאס.

דקה 53: החמצה גדולה של נפטצ'י. ג'וזף מונרוז ירה מזווית אלכסונית אחרי חור בהגנה הזהובה, אבל הכדור טס ליד הקורה והחוצה.

דקה 60: סורו חילץ כ-40 מטר מהשער האזרי, התקדם ובעט חזק, אבל 30 ס"מ מעל המשקוף.

דקה 68: דריו ג'וניור נע יפה משמאל לימין וסיים את בעיטה שנבלמה ברגל כתומה.

דקה 80: אין הרבה כדורגל בדקות האחרונות וזה טוב לבני יהודה. האזרים נראים עצבניים וספגו כמה כרטיסים צהובים.

דקה 90+7: גול! מוסטיבאר עלה היטב לכדור גובה והוריד עם הראש, זובאס יצא בהיסוס ואלסגארוב הקפיץ מעליו מקרוב וקבע: 2:2 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully