וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנספורד: "דסה קיבל הצעה בלתי נתפסת, אבל גם לנו יש גבולות"

12.8.2019 / 14:15

מנכ"ל מכבי תל אביב דיבר על המגן: "קיבל הצעת ענק שהייתה הופכת אותו כנראה למשתכר הגבוה ביותר בקבוצה. פרץ? כרגע הוא שחקן שלנו. ניקוליץ' מוכן להרוג מישהו כדי לחזור. איביץ' ערך שיחות אישיות עם השחקנים

פלייר מכבי תל אביב: איביץ' אחרי ההפסד לסודובה/עריכה: ניב מעוז

עיקרי הדברים

- המנכ"ל בן מנספורד דיבר על אלי דסה: "הגשנו לו הצעה אסטרונומית"

- ולאדן איביץ' משנה כיוון: ערך שיחות אישיות עם כמה משחקני מכבי תל אביב

- בקבוצה מעידים: "השחקנים זקוקים למישהו שירים אותם מהמצב הזה"

- בקבוצה מתלבטים אם להטיס לגומלין מול סודובה את שרן ייני, שכשירותו בספק

- למרות פתיחת העונה החלשה: שביעות רצון מקצב מכירת המינויים

seperator

כ-16.5 אלף מינויים נמכרו עד עתה לאוהדי מכבי תל אביב, שצפויה לחזור אחרי גלות ארוכה לאצטדיונה הביתי בלומפילד. בחפ"ק של מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים, שם נמכרים מינויים אל מול האוהדים, דיבר המנכ"ל בן מנספורד על פתיחת העונה של הצהובים, על חוסר רצונו של אלי דסה לחתום על חוזה חדש ועל הדרך באירופה.

"הגשנו לאלי דסה הצעת ענק, חוזה אסטרונומי ובלתי נתפס שהיה הופך אותו כנראה למשתכר הגבוה ביותר בקבוצה, אך הוא סירב ועלינו לכבד זאת", ציין מנספורד. "גם לנו יש גבולות, אבל אין בנו שום כעס. הסיטואציה עם איתן טיבי הייתה דומה, הוא קיבל הצעה, חשב עליה וחזר עם תשובה חיובית. זה משמח אותנו מאוד כי הוא בחור נהדר".

"ברור שאנחנו מאוכזבים מהתוצאות האחרונות על כר הדשא", הוסיף המנכ"ל. "מנגד, מרוצים מאוד ממה שקורה מחוץ לכר הדשא - מהאווירה, ההתנהלות של הצוות המקצועי והשחקנים ועוד. אני מצפה לתוצאה טובה בגומלין מול סודובה, כי אני שונא להפסיד. למזלי כך גם המאמן, הצוות המקצועי והשחקנים".

עוד אמר מנספורד: "יש לנו קבוצה חזקה שמסוגלת לעשות תוצאות טובות מול כל יריבה אירופית. יש לנו את אחד המאמנים הכי טובים באירופה וכן, אני מאמין שהשחקנים האלו יכולים להביא את מכבי תל אביב לשלב הבתים של הליגה האירופית".

שחקן מכבי תל אביב, אלי דסה. דני מרון
"קיבל הצעה בלתי נתפסת". דסה/דני מרון

מנספורד דיבר גם על דור פרץ: "היו לו שתי עונות נפלאות, עם שערים וגם הופעות טובות בנבחרת ישראל. לכן זה הגיוני שהוא ימשוך תשומת לב מקבוצות אחרות. בכל מקרה, נכון לעכשיו הוא שחקן מכבי תל אביב".

על אנדראס יאניוטיס: "מדובר בשוער ברמה בינלאומית. הייתה לו עונה מצוינת ב-2017/18. בעונה שעברה הוא התחיל כשוער ראשון ולאחר מכן ירד לספסל ולכן סירב להאריך חוזה. אנדראס היה אחד מחמשת השוערים הכי טובים בעולם שסיימו חוזה בקיץ, ואני בטוח שהוא יראה כמה טוב גם במשחקים הקרובים וגם בעונות הקרובות".

על אורוש ניקוליץ' ואייל גולסה: "שניהם בחורים נהדרים שנלחמים כדי לחזור מהר ככל האפשר. שניהם מתקדמים היטב ואני מאמין שהם יחזרו בקרוב. האמת? אני כבר לא יכול לחכות. לדעתי ניקוליץ' מוכן להרוג מישהו כדי לחזור לכר הדשא".

על ז'איר אמאדור: "הוא לא אמר כלום על עזיבה. מדובר במקצוען אמיתי שמתאמן חזק. כשאנחנו משחקים נגד קבוצות אירופיות הוא בדיוק מסוג השחקנים שלו אנו זקוקים - חזקים ומהירים. אני די מופתע שקבוצות מהליגה הספרדית לא ניסו להחתים אותו. למעשה אחת המטרות שלנו העונה הייתה להשאירו במועדון".

על קצב מכירת המינויים: "אם הכול ימשיך כך, נצטרך לשקול לעצור את המכירה בעקבות עומס. אני מניח שמדובר בצרות חיוביות".

על איתמר צ'יזיק שנלחם על חייו: "בכל פעם ששוחחתי עם יעקב שחר, הוא דיבר בהתלהבות ובהערכה על איתמר. הוא הזכיר לי כמה פעמים עד כמה איתמר היה מעורב במעבר ובהקמת האיצטדיון החדש. אני משוכנע שכל מכבי חיפה עומדת מאחוריו וגם אנחנו במכבי תל אביב מייחלים להחלמתו המהירה".

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד. מערכת וואלה!
מרוצה מאוד מקצב מכירת המינויים. מנספורד/מערכת וואלה!

אחרי ההפסד הביתי לסודובה ביום חמישי האחרון והפרסומים השליליים על יחסים עכורים בתוך הקבוצה סביב המאמן ולאדן איביץ', הגיע השלב בו הבינו במכבי תל אביב שחלק גדול מהשחקנים זקוק כעת דווקא לחיבוק וחיזוק הביטחון העצמי שנפגע. ביומיים האחרונים מנסים במועדון "להרים" את השחקנים ולתת להם כוח מנטלי כדי להשיב לעצמם את הביטחון העצמי שהלך לאיבוד במשחק האחרון ועוד קודם מול קלוז'.

במועדון מבינים שיש כעת לחץ גדול על השחקנים שיודעים עד כמה הם איכזבו עד עכשיו והפעולות שנעשות כעת הן על מנת להרגיע ולייצב מחדש את המוטיב המנטלי לקראת ההמראה לליטא ביום רביעי בבוקר. גם איביץ' וגם אנשי הצוות שלו מקיימים שיחות אישיות עם שחקנים כדי להבין איך יוצאים מהבוץ. "זו אבולוציה של קבוצת כדורגל", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "תמיד יבוא הרגע שאנשים יפנימו שבסוף השחקנים הם אלה שמשחקים על כר הדשא והם זקוקים למישהו שינווט אותם וירים אותם מהמצב הזה".

בקבוצה מתלבטים אם להטיס לליטא את שרן ייני שנמצא בספק רב למשחק אבל נוכחותו בליטא עם הקבוצה, יכולה לסייע במישור החברתי.

עוד בוואלה!

איביץ' לשחקני מכבי תל אביב: "כך אי אפשר לנצח גם קבוצה מהליגה הלאומית"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
גם הוא מפנים: השחקנים צריכים "חיבוק". איביץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully