וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.8: קוטיניו נשאר בברצלונה? באיירן מינכן חוזרת לאופציית בייל

גורמים בהנהלה של אלופת ספרד מאשרים שהברזילאי יתחרה על מקומו בהרכב, הבווארים עשויים לפנות לריאל בשל הפציעה של סאנה, אבל מעוניינים לשאול את הוולשי. נאפולי ויובה עדיין רוצות את איקרדי

רויטרס

העברות

* אחרי שהיה מועמד לעבור לססואולו, הבלם הטורקי עומר טופראק (30) נשאר בסופו של דבר בבונדסליגה כמושאל מבורוסיה דורטמונד לוורדר ברמן.

* אנדרלכט שאלה את הקיצוני נאסר שאדלי בן ה-30 ממונאקו לעונה אחת ללא אופציית רכישה.

* הבלם מתיאס יורגנסן בן ה-29, המכונה "זנקה", עבר מהאדרספילד לפנרבחצ'ה תמורת 2 מיליון יורו. הדני, שמתנשא לגובה של 1.91 מטר, שיחק בשתי העונות האחרונות בהאדרספילד.

* לארי קאיודה, ששיחק בעבר במכבי נתניה, הושאל משחטאר דונייצק לגזישהיר מהליגה הראשונה בטורקיה.

* דיז'ון מכרה את הקשר הטוניסאי נעים סליטי (27) לקבוצת אל אטיפיאק מערב הסעודית תמורת 5 מיליון יורו.

שמועות

* ב"מארקה" טוענים שגורמים בהנהלת ברצלונה אישרו שקוטיניו ישאר בקאמפ נואו גם בעונה הקרובה בוודאות. למרות העומס בעמדות ההתקפיות בקבוצה, במועדון סבורים כי זה ייצור תחרות בריאה בין כל השחקנים.

* ב"ספורט" מדווחים שאינטר עדיין מעוניינת באיבן ראקיטיץ' ושהיא תגיש לברצלונה הצעה. הקטלאנים דורשים 50 מיליון יורו עבור כוכב נבחרת קרואטיה, שעשוי להתאחד עם פרישיץ' וברוזוביץ'. על פי הדיווח בעיתון גם ראפיניה צפוי ועזוב והוא בדרך לוולנסיה. העסקה הזו צפויה להיסגר כשבארסה תחזור מארה"ב.

* בספרד מדווחים שבאיירן מינכן עשויה לחזור לאופציית גארת' בייל בשל הפציעה של לירוי סאנה. ריאל מדריד, כמובן, רוצה מאוד למכור את הוולשי, אבל אלופת גרמניה רוצה עסקה במתווה זהה לזה שהיה עם חאמס רודריגס ומה שצפוי להיסגר עם איבן פרישיץ': השאלה עם אופציית רכישה.

* מונאקו מעוניינת בבלם ארסנל שקודראן מוסטפי. הצרפתים עשויים לשלם 30 מיליון יורו עבור הבלם הגרמני, שכבר קיבל אישור ממאמן התותחנים אונאי אמרי לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

* נאפולי לא מוותרת על מאורו איקרדי ועל פי הדיווחים היא מוכנה לשלם לחלוץ הארגנטינאי 10 מיליון יורו לעונה. גם יובנטוס עדיין רוצה את חלוץ אינטר, שלא אמור להישאר בקבוצתו הנוכחית, קל וחומר לאחר צירופו של רומלו לוקאקו.

* אחרי שנפרדה מבופון, פריס סן ז'רמן מתכננת לרכוש את ג'אנלואיג'י דונארומה שוערה הצעיר והמבטיח של מילאן. האיטלקים דורשים עבורו 60 מיליון יורו.

* בלם יובנטוס דניאלה רוגאני, שהיה מועמד לארסנל, עדיין עשוי לעזוב את אלופת איטליה במהלך הקיץ. באיטליה מדווחים שרוגאני עשוי לעבור לרומא, שאיבדה את קוסטס מנולאס לנאפולי ומחפשת מחליף.

* מורגן סנסון ממארסיי היה מועמד לקריסטל פאלאס ואברטון במהלך הקיץ. אחרי ששתי האפשרויות האלה ירדו מהפרק, נאפולי ומילאן מוזכרות כעת כשתי קבוצות שרוצות את הקשר. מארסיי דורשת תמורת סנסון 35 מיליון יורו.

* שאלקה מעוניינת בחלוצה הקונגולזי של פריס פ.צ. סילאס וומאנגיטוקה. על פי הדיווחים בגרמניה, הרויאל בלוז כבר הגישו עליו הצעה וקרובים לסגור את ההעברה שמוערכת ב-8 מיליון יורו. שאלקה בונה את עצמה מחדש עם שחקנים צעירים ורכשה בינואר את רבי מטונדו ממנצ'סטר סיטי ב-9 מיליון יורו ובקיץ את אוזן קבאק משטוטגרט ב-15 מיליון.

שחקן אינטר מאורו איקרדי. רויטרס
עד סוף הקיץ נדע את התשובה. איקרדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully