וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להכרעה על זהות הגארד: קול וקיין בתמונת הסגל של מכבי תל אביב

10.8.2019 / 15:13

הגארד ששיחק בעונה שעברה באבלינו ובודוצ'נוסט עשוי לחזור לצהובים, גם חביבו של ספרופולוס, שעדיין לא מצא קבוצה חדשה, בא בחשבון. במועדון רוצים לסגור את הסגל עד לסוף השבוע הבא

פלייר אלייז'ה בראינט/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אלייז'ה בריאנט מוצג במכבי תל אביב

פחות משבועיים לפתיחת האימונים של מכבי תל אביב והסגל של הקבוצה עדיין לא סגור. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בתחילת השבוע הזה צפויים הצהובים להכריז על החתמתו של עומרי כספי לשנים הקרובות, אך בצוות המקצועי עוסקים בנושא אחר לחלוטין - סוגיית הרכז הזר שיצטרף לסגל.

המאמן יאניס ספרופולוס נחת בארץ כדי להצטרף לדיונים הקדחתניים, כשניקולה וויצ'יץ' יחבור לצוות במהלך השבוע. כבר עכשיו ברור שאף אחד מהשמות שעומדים בשלב הזה על הפרק אינו מועמד מושלם שמוסכם על כל אנשי הקבוצה, וייתכן מאוד שמי שיוחתם לא יהיה רכז טבעי.

שניים מהשמות שעולים בימים אלה על הפרק הם שחקני הקבוצה לשעבר נוריס קול ודיאנדרה קיין. הראשון הוצע לצהובים מספר פעמים הקיץ אך במכבי העדיפו להביא שחקן איכותי יותר, אולם כעת גורמים שונים טוענים כי השילוב בינו לבין סקוטי ווילבקין יתאים. קיין, שנחשב לאיש של ספרופולוס, נשאר ללא קבוצה בשלב המתקדם הזה של הקיץ לאחר נתק ממושך בינו לבין הצהובים, והגעה שלו תשפר את היכולת ההגנתית של הקו האחורי - יכולת שמוטלת בספק בשלב זה.

ההחלטה לגבי זהות הגארד תיפול השבוע, כשבמועדון לא פסלו אפשרות של כניסת מועמד נוסף בימים הקרובים. הכוונה היא לסגור במהירות, כפי שעשו בשבוע שעבר ולנסיה והכוכב האדום בלגרד עם החתמתם של ג'ורדן לויד ולורנזו בראון ששוחררו מטורונטו.

שחקני מכבי תל אביב נוריס קול, דיאנדרה קיין. קובי אליהו
ההכרעה בקרוב. קיין וקול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully