וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "השנה האחרונה היתה מלאה עליות וירידות, יהיה מרגש לשחק נגד נבחרת ארה"ב"

כוכבה של מכבי תל אביב ישתתף במונדובאסקט עם נבחרת טורקיה, ובראיון לתקשורת המקומית הראה אופטימיות לגביי העונה הבאה בצהוב: "יכולים להשיג הרבה דברים"

ONE

בווידאו: תקציר גמר פיינל פור 2019 - מכבי תל אביב נגד מכבי ראשון לציון

סקוטי ווילבקין נמצא כעת עם הנבחרת הטורקית באיסטנבול בהכנות למונדובאסקט, שיתחיל ב-31 באוגוסט בסין. הגארד האמריקאי קיבל את הדרכון הטורקי שלו בקיץ 2018 אחרי עונת שיא בדרושפאקה, ומאז הוא חלק מהנבחרת הלאומית של המדינה ומשימתו היא לעזור לה לעלות ולהצליח באליפות העולם.

הגארד נשאל על ידי כל התקשורת המקומיים על העונה האחרונה במכבי תל אביב, ואמר: "השנה האחרונה היתה מלאת עליות וירידות, אבל אנחנו יכולים להשיג הרבה דברים בעונה הקרובה". וולבקין התייחס גם כן לתחושותיו לגביי אליפות העולם: "גביע העולם זו חוויה חדשה לגמרי עבורי, אני לא יודע בדיוק מה זה גורם לי להרגיש. אני מתרגש לשחק נגד נבחרות שונות ממקומות שונים, וזה בהחלט יהיה מרגש לשחק אם נשחק נגד נבחרת ארצות הברית".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מתרגש לשחק נגד נבחרת ארצות הברית. סקוטי ווילבקין/דני מרון

טורקיה שובצה לבית ה' ביחד עם ארצות הברית, צ'כיה ויפן: "נבחרת ארצות הברית היא ממש טובה", אמר הגארד של מכבי תל אביב, "למרות שכמה מהכוכבים הגדולים ביותר שלה לא הגיעו בסוף לאליפות העולם, הם יהיו מאד טובים. שיחקנו נגד צ'כיה בקיץ שעבר במשחק ידידות, אז יש לנו מושג מול מי אנחנו משחקים, אבל אני לא יודע הרבה על נבחרת יפן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully