וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית הדראפט של דני אבדיה הגיעה לשיא חדש

באתר "רוקי ווייר" מבית USA TODAY צופים לילד הפלא של מכבי תל אביב בחירה במקום השלישי בדראפט הבא. בבלוג אחר צוין כאחד השחקנים שיכולים להילקח עם הבחירה הראשונה, ביתר האתרים הגדולים הוא בטופ 6

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: נבחרת העתודה מתארחת אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו

ההצגה הנפלאה של דני אבדיה באליפות אירופה לנבחרות עתודה חיזקה את מעמדו לקראת דראפט 2020, ודומה כאילו המניה של שחקן מכבי תל אביב מעולם לא היתה גבוהה יותר. באתר "רוקי ווייר" מבית USA TODAY, פרסמו את התחזית שלהם למה שיתרחש בקיץ הבא, והציבו את אבדיה במקום השלישי - הדירוג הגבוה ביותר שלו במוק דראפטים עד כה, כשלפניו רק הגארד של מכללת ג'ורג'יה אנתוני אדוארס (2), והגארד של מכללת צפון קרוליינה קול אנתוני (1).

"אבדיה כיכב לאחרונה באליפות אירופה, כשהוליך את ישראל למדליית זהב שנייה ברציפות וזכה בתואר ה-MVP, אף שהיה צעיר בשנתיים ממגבלת הגיל", נכתב. "בגובה 2.05 מ', הוא מספק גיוון בהגנה ביחד עם תחושה מצוינת בהתקפה, ויכולת לשחק כפוינט פורוורד. לאחר שלא שיחק הרבה במכבי תל אביב בעונה שעברה, השנה הזו תהיה גדולה מבחינת אבדיה, ועשויה להשפיע מאוד על מניית הדראפט שלו. בהתחשב בגודל ובמגוון הכישורים שלו, אבדיה מתאים למשחק המודרני, הניצוצות שלו בהגנה היו הפתעה נעימה והקפיצו אותו לחלק הגבוה של הלוטרי".

שחקן נבחרת העתודה של ישראל דני אבדיה. ברני ארדוב
בדרך הנכונה. דני אבדיה/ברני ארדוב

ברוב האתרים הגדולים האחרים עדיין לא פרסמו גרסאות מעודכנות של המוק דראפטים אחרי אליפות אירופה, אך גם לפניה מצבו של אבדיה בהחלט טוב. ב-ESPN הוא דורג לאחרונה במקום החמישי, ב"בליצ'ר ריפורט" רביעי, ב-SB ניישן שישי וב"ספורטס אילוסטרייטד" חמישי. באתר NBADRAFT החל לטפס והתייצב בינתיים במקום השמיני.

בבלוג "אוף דה גלאס", העוסק גם בדראפט וגם בליגה עצמה, פרסמו לאחרונה רשימה של שחקנים שיכולים להיבחר במקום הראשון ב-2020, וכללו את ילד הפלא של מכבי תל אביב: "נראה שיהיה לו תפקיד גדול יותר העונה, יהיה מרתק לראות איך הוא יתמודד מול רמה גבוהה יותר".

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
כיצד העונה במכבי תל אביב תתרום?/דני מרון

דני אבדיה במוק דראפטים השונים

ESPN - מקום חמישי
NBADRAFT - מקום שביעי
"רוקי ווייר" - מקום שלישי
ספורטס אילוסטרייטד - מקום חמישי
בליצ'ר ריפורט - מקום רביעי
SB ניישן - מקום שישי
NBA דראפט רום - מקום שישי
דראפט סייט - מקום חמישי
יאהו ספורטס - מקום שמיני

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully