וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תוכח יהדותו, מכבי תל אביב צפויה לצרף את סנדי כהן כהשקעה

10.8.2019 / 10:45

הגארד (23, 1.98) שכיכב באוניברסיטת גרין ביי, ושיחק לצד יובל זוסמן בליגת הקיץ עשוי להיות מושאל מהצהובים לאחר שחלה תפנית לגבי אישור יהדותו. דיווח: ג'וני אובריאנט סיכם את תנאיו בקובאן

עריכת וידאו: מתן חדד

בעוד שמכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחרי גארד זר, ואף המאמן יאניס ספרופולוס הצטרף לחיפושים האקטיביים כשנחת בתל אביב, עשויה הקבוצה לבצע בקרוב מהלך שיהווה השקעה לעתיד.

הצהובים עשויים לצרף את הגארד האמריקאי סנדי כהן, ולהשאיל אותו בשלב הראשון. השם של כהן עלה בתחילת הקיץ בהקשר של כמה קבוצות בישראל, אך היה קיים ספק אמיתי לגבי היכולת שלו לאשר את יהדותו, אך לוואלה! ספורט נודע כי בתקופה האחרונה חל מפנה בנושא וכי כהן יוכל להיות מוכר כיהודי ולשחק כישראלי. אם לא יוכל לעשות זאת, בקבוצה יוותרו על האפשרות לצרפו.

סנדי כהן מישיגן. AP
עשוי להגיד אם תוכח יהדותו. סנדי כהן/AP

כהן (1.98, 23) החל את לימודיו באוניברסיטת מרקט היוקרתית, אך אחרי שנתיים וכמה חודשים החליט לעבור לגרין ביי ולא שיחק בעונת 2016/17 ובתחילת העונה שלאחריה, אך לאחר שקיבל את האישור פרח במדי המכללה. בעונה שעברה רשם 17.6 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק. הקיץ שיחק בליגת הקיץ במדי קליבלנד לצד יובל זוסמן, אך למרות ששותף לחמישה משחקים, לא הרשים.

בתוך כך, מי שצפוי לעזוב את מכבי תל אביב בקרוב הוא הפורוורד האמריקאי ג'וני אובריאנט. דונאטאס אורבונאס מדווח שהצהובים רוצים להאריך את חוזהו של השחקן, אך אובריאנט סיכם כבר את תנאיו בשורות קובאן הרוסית שהגישה לו הצעה טובה יותר. קובאן תשחק העונה ביורוקאפ והיא כבר צירפה כמה שחקנים מובילים כמו מנטאס קלינייטיס הגארד הליטאי, סאם דקר ו-וויל קאמינגס.

הצהובים צפויים להודיע בתחילת השבוע על חתימת ההסכם עם עומרי כספי לעונה הבאה. התנאים של כספי במכבי כבר סוכמו, וההודעה הרשמית על ההסכם אמורה להגיע בימים הקרובים

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בדרך לרוסיה. ג'וני אובריאנט/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully