וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב צריכה לחשוש? הבכורה המצוינת של אנטטוקומפו במדי נבחרת יוון

ה-MVP של ה-NBA קלע 19 נקודות ונראה חד ב-59:83 מול הונגריה במשחק הכנה לקראת המונדובאסקט, מאמנו: "הוא פשוט נמצא בכל מקום

עריכת וידאו: מתן חדד

עם כל הכבוד לנבחרת ארה"ב הגדולה, יאניס אנטטוקומפו יהיה ללא ספק השם הכי גדול באליפות העולם בכדורסל שתיפתח בסוף החודש בסין. אמש (שישי) ה-MVP של העונה הסדירה ב-NBA רשם משחק הכנה ראשונה עם יוון נבחרתו וגם נראה מצוין. כוכב מילווקי הוביל את הקלעים עם 19 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים ב-59:83 הקליל של היוונים מול הונגריה. ה"גריק פריק" ששיחק 21 דקות קלע חמש מתוך שבע הזריקות שלקח במשחק, כולל 9/10 מהקו, כששחקני הונגריה פשוט לא הצליחו לעצור אותו בצבע בלי עבירות.

פלייר עשרת הכוכבים הגדולים של אליפות העולם בכדורסל. AP
בכושר מצוין כבר עכשיו. אנטטוקומפו/AP

תנאסיס סקורטופולוס המאמן היווני החמיא לכוכב שלו כשאמר לאחר המשחק: "זה לא רק הנקודות שהוא קולע. הוא נמצא בכל מקום. ריבאונדים, הגנה, חסימות. הוא יכול לעשות הכל". אגב, גם קוסטאס אנטטוקומפו, אחיו של יאניס רשם בכורה בנבחרת וקלע 2 נקודות ואסף 4 ריבאונדים ב-11 דקות. יואניס בורוסיס הוותיק שחתם הקיץ בגראן קנאריה, הוסיף 10 נקודות ליוונים שצפויים להגיע רחוק מאוד באליפות הזו.

משחק הכנה מסקרן נערך בוורונה, שם רוסיה חזרה מפיגור של 15 נקודות פחות משבע דקות לסיום וניצחה 70:72 את איטליה. המארחת הובילה כבר 55:70, אך לא קלעה אפילו נקודה ב-6:48 הדקות האחרונות ופרידזון קלע שלשת ניצחון ממש בשנייה האחרונה. פרידזון סיים את המשחק כקלע המוביל עם 16, כמו גם ניקיטה קורבאנוב. אלכסיי שבד עדיין לא שיחק. אלסנדרו ג'נטילה בלט מנגד עם 13. מרקו בלינלי הוסיף 11.

נבחרת ספרד החזקה הביסה את חוף השנהב 62:79 במשחק הכנה נוסף שנערך במלאגה. ריקי רוביו שעבר הקיץ מיוטה לאינדיאנה הוביל עם 14 נקודות ו-5 אסיסטים. ווילי הרננגומס הוסיף 14 ו-6 ריבאונדים ואחיו חואנצ'ו הוסיף 13. דיון תומפסון, אקס הפועל ירושלים, הוביל את האפריקאים עם 14 נקודות באולם שיהיה האולם הביתי שלו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully