וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו: "הייתי מחליף את הזכייה ב-MVP במדליית זהב עם יוון"

הכוכב הגדול של מילווקי לא יכול לחכות למונדובאסקט: "זו הרגשה מדהימה לייצג את הנבחרת ולשמוע את ההמנון, שמח לייצג אותה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בעוד פחות מחודש תיפתח בסין אליפות העולם בכדורסל. בעוד שהכוכבים של ארה"ב נטשו אותה בזה אחרי זה, הכוכב הכי גדול של האליפות הזה יהיה בלי צל של ספק יאניס אנטטוקומפו. ה-MVP של העונה הסדירה ב-NBA, יסחוב את נבחרת יוון במונדובאסקט כשלצידו כוכבי יורוליג בכירים כמו ניק קלאתיס מפנאתינייקוס וקוסטאס סלוקאס מפנרבחצ'ה.

הכוכב היווני סיפק כמה ציטוטים מעניינים לקראת פתיחת האליפות כשאמר בראיון: "הייתי מחליף את תואר ה-MVP במדליית זהב באליפות העולם. אני תמיד מרגיש משהו מיוחד כשאני משחק עם הנבחרת הלאומית. כשאתה פותח טורניר ומקשיב להמנון הלאומי, קשה לתאר את ההרגשה הזו. התחושה לזכות במשהו עם הנבחרת היא מדהימה ואשמח להיות חלק ממנה כל עוד אני בריא".

על כך שהוא ישתף פעולה בנבחרת עם אחיו תנאסיס וקוסטאס, אמר: "אנחנו מדרבנים אחד את השני להיות יותר טובים. עבדנו מאוד קשה כדי להגיע לכאן. זו הסיבה שאני חושב שאמא שלנו מאוד גאה בנו, כמו גם אבינו שצופה בנו מגן עדן".

יוון שובצה באליפות הזו לבית ו', שם היא תשחק עם ברזיל, מונטנגרו וניו זילנד. היוונים מועמדים להגיע רחוק מאוד באליפות הזו, כמו גם ארה"ב כמובן, סרביה, צרפת, ליטא, ספרד וקנדה.

יאניס אנטטוקומפו בדראפט 2013. GettyImages
כבר לא יכול לחכות. אנטטוקומפו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully