וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עסקת עומרי כספי צפויה להיחתם בשבוע הבא

6.8.2019 / 7:08

הישראלי הראשון ב-NBA ישוב לארץ בגיל 31 וצפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים, כשההערכות הן שהסיכוי כי העסקה לא תצא לפועל הוא נמוך מאוד. קלויארו צפוי לשלם את המחיר. טוני דגלאס הוצע ונדחה

עריכת וידאו: מתן חדד

בעוד שהחיפושים אחרי רכז זר שישלים את הסגל לקראת העונה הקרובה נמשכים, סוגייה אחרת במכבי תל אביב צפויה להתברר במהלך השבוע הבא כשעומרי כספי צפוי לחתום בקבוצה אחרי שובו מארצות הברית. כזכור, כספי יצא בשבוע שעבר בחזרה לארה"ב לשיחות ופגישות עם מספר קבוצות ב-NBA, כשבינו לבין הצהובים כבר קיימות הבנות על חוזה לשלוש שנים. גורמים בסביבת הקבוצה סיפרו כי הסיכוי שהעסקה לא תצא לפועל הוא נמוך מאוד, ובמהלך השבוע הבא צפוי קפטן נבחרת ישראל לשעבר לחתום בקבוצה.

עומרי כספי, ממפיס גריזליס. GettyImages
הקאמבק מתקרב. עומרי כספי/GettyImages

כספי (31, 2.06) הוא הישראלי הראשון ששיחק אי פעם ב-NBA אחרי שנבחר במקום ה-23 בדראפט 2009 על ידי סקרמנטו. אחרי שנתיים במדי הקינגס עבר לקליבלנד, בה גם שיחק שנתיים, ומשם עבר לעונה אחת במדי יוסטון. כספי חזר לסקרמנטו בקיץ 2014, שיחק בקבוצה במשך שנתיים וחצי לפני שנשלח בטרייד לניו אורלינס, אך נפצע במשחקו היחיד ושוחרר כשהוא מסיים את עונת 2016/17 במינסוטה. בקיץ 2017 הצטרף לגולדן סטייט ווריורס, אך רק לפני הפלייאוף נפצע ונחתך, כשהוא מקבל אחרי העונה את טבעת האליפות בה זכתה הקבוצה. העונה חתם בממפיס, אך בחודש פברואר קרע את המיניסקוס ונחתך. בסך הכל שיחק 588 משחקים ב-NBA, מתוכם 145 משחקים בחמישייה, ומעמיד ממוצעי קריירה של 7.9 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

כפי שפרסמנו שלשום (ראשון), הגעתו הצפויה של כספי לתל אביב עשויה לסלול את דרכו של אנג'לו קלויארו מחוץ למועדון. לקלויארו חוזה לעונה הבאה בסך 550 אלף דולרים, ובמכבי ירצו לפנות כסף, שכן העמדה שלו תהיה עמוסה בשחקנים רבים. בקבוצה טרם קיבלו החלטה סופית בנושא, אך החשש הוא כי הביקוש לקלויארו לא יהיה גבוה במיוחד, מה שיקשה על המגעים בין הצדדים.

כאמור, במקביל לענייני כספי, הצהובים עובדים קשה על מנת להשלים את הסגל עם רכז זר. אחרי ששחקנים רבים עלו ונפלו, כולל טיילר אניס שהגיע למבחנים בארץ בשבוע שעבר, בקבוצה כבר החלו להתפשר על כך שלא יגיע רק רכז טבעי, ואם יוכלו להביא קומבו גארד איכותי, ינסו להחתימו. אחד השחקנים שהוצעו בימים האחרונים הוא טוני דגלאס, שחקנה של דרושפאקה בעונה שעברה, אך בצוות המקצועי הרחב החליטו שלא לצרפו.

* מכבי תל אביב הודיעה על חתימת הסכם חסות עם חברת wesure, אשר שמה יתנוסס על גב גופיות השחקנים.

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב מול טוני דגלאס דרושאפקה. דני מרון
הוצע למכבי תל אביב. טוני דגלאס שומר על ווילבקין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully