וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: צירוף עומרי כספי יוביל לשחרורו של אנג'לו קלויארו ממכבי תל אביב

4.8.2019 / 11:37

אם וכאשר יצליחו להשלים את עסקת החזרתו של הישראלי, הצהובים צפויים לנסות להגיע להסדר עם הפורוורד האמריקאי על התרת חוזהו המוערך ב-550 אלף דולר. ייתכן שיצטרכו להשתתף בעלויות שכרו

עריכת וידאו: מתן חדד

מלאכת בניית הסגל של מכבי תל אביב מתקרבת לסיומה, כשלצהובים נותרו שתי החתמות כדי להשלים אותה: צירופו של גארד זר והחזרתו המסתמנת של עומרי כספי. אלא שלא מן הנמנע כי לאחר גיוס השחקנים, יידרש שחרורו של אחד מהם.

ההערכה היא כי אם וכאשר יצורף כספי, תנסה אלופת המדינה לשחרר את אנג'לו קלויארו ולהגיע עימו להסדר על התרת חוזהו המוערך ב-550 אלף דולר לעונה הקרובה.

בהתאם להתחייבותה בהסכם המקורי, מכבי מימשה את האופציה על הפורוורד האמריקאי ב-30 ביוני, אחרי לא מעט לבטים. במועדון לא הייתה תמימות דעים בנוגע לעתידו, בעיקר לאור סיום העונה החלש שלו. בשליש האחרון של היורוליג עמד על 5.1 נקודות בלבד (8.5 ב-20 המחזורים הראשונים), ומאז ההדחה מהזירה האירופית הידרדר לחמש נקודות בממוצע במשחקי ליגת העל ול-0.8 נקודות בלבד בפלייאוף ובפיינל פור.

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב מול טוני קרוקר שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
לא יישאר לו מקום? קלויארו/דני מרון

כעת, לאור הסגל המתגבש ביד אליהו, לא נותר לקלויארו מקום של ממש בתוכניות המקצועיות של הקבוצה. מצבת הפורוורדים צפויה לכלול, מלבד כספי, גם את יובל זוסמן ודני אבדיה שאמורים לקבל נתח דקות משמעותי בעמדות 3-2, וגם את ג'ייק כהן בעמדה 4, בעוד אלייז'ה בריאנט יתופקד מפעם לפעם בעמדת הסמול פורוורד וקווינסי אייסי ישותף מן הסתם גם כגבוה שני לצד אחד הסנטרים.

מעבר לכך, עם שתי ההחתמות הצפויות יכלול הסגל 13 שחקנים בכירים (שמונה זרים וחמישה ישראלים). אחד מהם ייאלץ להיוותר בלבוש אזרחי בכל משחק יורוליג - אלא אם יחול שינוי במדיניות המפעל. העובדה שמכסת הזרים בזירה המקומית תעמוד החל מהעונה על חמישה בלבד, תותיר שלושה מהם בחוץ בכל משחק, וגם מהמצב הזה יעדיפו במועדון להימנע.

במכבי תל אביב מודעים לכך שבשלב הזה של הקיץ, רוב הקבוצות באירופה גיבשו כבר חלק גדול מהסגלים שלהן - ויתקשו למצוא לקלויארו יעד חלופי בתג המחיר שלו. לכן, לא מן הנמנע שייאלצו להשתתף בעלויות שכרו גם אם לא ילבש צהוב.

עוד בוואלה! ספורט

ג'וני אובריאנט עשוי לחתום לבאסקוניה, פארגו וקיין מרשימים בארה"ב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully