וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החתימה את דזי רודריגז ומלקולם גריפין

1.8.2019 / 20:46

הפורוורד המוכשר (1.98, 23) ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח יסגור את מצבת הזרים לצד טרידוול, פרוויס, והגארד שמגיע מהפועל ירושלים

one

הפועל תל אביב השלימה היום (חמישי) את מצבת הזרים שלה. הגארד מלקולם גריפין צורף בשעות הצהריים, ובערב הפכה גם החתמתו של דזי רודריגז. השניים מצטרפים לדמטריוס טרידוול ורודני פרוויס שכבר חתמו הקיץ ולישראלים תומר גינת, חואקין שוכמן, מייקל בריסקר וים מדר. בקבוצה יצרפו עוד גבוה ישראלי על מנת להשלים את הסגל הבכיר.

גריפין (28, 1.93) פתח את העונה החולפת בא.א.ק אתונה, ולצד ממוצעים פושרים של 7 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק הוא "התפוצץ" בניצחון החוץ של היוונים בארנה עם 25, 7 ו-4 בהתאמה. בסוף חודש אפריל הוא שוחרר על ידי המאמן לוקה באנקי, שהעדיף להחתים זר בעמדות הפנים, והוחתם על ידי האדומים לקראת הפלייאוף. עם זאת, הוא שותף רק באחד הניצחונות על הפועל באר שבע בסדרת רבע הגמר. הגארד ניהל מגעים גם עם מכבי ראשון לציון אך בימים האחרונים הצליחו בהפועל להתקרב לדרישותיו והיום החתימו אותו.

אריאל בית הלחמי אמר על גריפין: "זו החתמה חשובה מאוד, וחיזוק משמעותי לקו האחורי שלנו. מלקולם מביא איתו איכויות וניסיון אירופי וגם הוא מתאים לדברים שאנחנו רוצים לראות השנה מהפועל. אני בטוח שנהנה מהאיכויות שלו".

מלקולם גריפין שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
עוד זר לסגל. מלקולם גריפין/דני מרון

רודריגז (1.98, 23), יליד ניו יורק, שיחק בשני תיכונים שונים במנהטן ובברוקלין לפני שהתקבל לאוניברסיטת סיטון הול שבניו ג'רזי. הוא פרץ בשנתו השלישית במכללה עם 15.7 נקודות למשחק, ובשנתו האחרונה במכללות התפוצץ עם 33 נקודות מדהימות נגד דה פול. דווקא אז הוא נפצע בקרסול והעונה המדהימה שלו נעצרה כשהוא רושם 17.8 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק.

אחרי שהשתתף בטורניר הקדם הדרפט בפורטסמות' הוא לא הצליח להבחר בדרפט והצטרף לחברו בסיטון הול אנחל דלגדו בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי לוס אנג'לס קליפרס, הרשים וקיבל חוזה למחנה האימון של הקבוצה. בסופו של דבר הוא שיחק בקבוצת הפיתוח של הקליפרס, אקווה קלינט קליפרס, ורשם במדיה 10.3 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק.

"אני שמח על החתמתו של דזי, שהוא שחקן צעיר ומוכשר. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד ומתאים למרקם שאנחנו בונים", אמר אריאל בית הלחמי. רמי כהן הוסיף: "דזי הוא ההחתמה האחרונה בסגל הזרים, שנסגר מוקדם מהרגיל. הסיבה לכך - מצאנו את מה שרצינו. אנחנו מרגישים טוב עם ההחתמות ומחכים לתחילת העונה".

עוד בוואלה!

רביב לימונד תובע את הפועל תל אביב על 400 אלף שקלים בבוררות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully