וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד תובע את הפועל תל אביב על 400 אלף שקלים בבוררות

28.7.2019 / 15:59

הקפטן לשעבר, ששוחרר בתחילת הקיץ וחתם בנס ציונה, דורש מהאדומים פיצוי על הפרת חוזהו. היה חתום לעונה הבאה על 110 אלף דולר

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: נבחרת העתודה אצל ראש הממשלה

בשנים האחרונות הפך רביב לימונד לסמל בהפועל תל אביב, ואף אחד מהצדדים לא האמין שהקשר ביניהם יעבור בסיומו לפסים משפטיים: הגארד, שקיבל בתחילת הקיץ הודעה על שחרורו, הגיש נגד המועדון תביעה בגובה 400 אלף שקלים במוסד לבוררות של איגוד הכדורסל.

פרקליטו של לימונד (34), עו"ד יהב ארגמן, מספר כי השחקן התבקש במהלך העונה החולפת לקצץ כ-20 אלף דולר בשכרו, ובתמורה לכך הוארך חוזהו לעונה הבאה ב-110 אלף דולר. בתחילת הקיץ הוא זומן ל"שיחה דחופה" אצל ראשי המועדון רמי כהן וידידיה רפפורט, ובה הם בישרו לו כי הוא לא בתוכניות המקצועיות ולמעשה שחררו אותו.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
לא רצה להזיק להפועל תל אביב. רביב לימונד/לירון מולדובן

"רביב הסכים להפחית בשכרו בעונה הקודמת בתנאי שיאריכו לו את החוזה, וכשקיבל את הודעת השחרור הוא פנה מיד לארגון השחקנים", מסביר ארגמן. "הוא לא רצה להזיק להפועל, וניסינו לנהל שיח שקט כדי לפתור את הבעיה. הייתי במגעים מול רמי כהן במהלך החודש האחרון, וכבר הגענו להבנות, אבל בסופו של דבר זה נפל על עניין הדירה והרכב שהקבוצה שכרה עבורו כחלק מהחוזה בין הצדדים. רביב עדיין רואה בעצמו סמל של הפועל תל אביב, אבל לא הגענו להסכמות ולכן נצטרך להגיע להליך משפטי. על הפרק לא נמצא רק החוזה התקף, אלא גם זכויות סוציאליות שנגזרות ממנו והזכות לשימוע לפני פיטורים".

בינתיים חתם לימונד לעונה הקרובה בעירוני נס ציונה. עו"ד גבריאל קראוס מונה לבורר מטעם האיגוד, והדיון הראשון בנושא יתקיים ב-25 באוגוסט.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "מיד לאחר שנמסרה לרביב ההודעה כי הוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה, הצענו לו פיצוי מלא עבור נזק כספי, אם ייגרם לו, כתוצאה מהמעבר לקבוצה אחרת. משום מה, נציגו דרש גם פיצוי נוסף מעבר לנזק כספי שנגרם לרביב, פיצוי שאין בו כל היגיון. בשלב כלשהו אף ביקש נציגו פגישה נוספת, בקשה שנענתה כמובן בחיוב, אך בנקודה זאת החליט לנתק עימנו מגע ולא לפגוש את נציגי המועדון. הפועל תל אביב מעריכה ואוהבת את רביב, אך בשום שלב לא תיכנע לסחטנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully