וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן אלבר הצטרף לנס ציונה, סטיב זאק חתם בהפועל באר שבע

4.8.2019 / 11:00

כוכב נבחרת העתודה חתם לעונה ויעבה את הקו האחורי העמוס של זילברשטיין, הסנטר האמריקאי יהיה הזר הרביעי והאחרון של רמי הדר

ONE

הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של הזר הרביעי והאחרון בסגל שלה לעת עתה, הסנטר האמריקאי סטיב זאק, שמגיע מ-VEF ריגה הלטבית. הוא מצטרף לרכז טי.ג'יי וויליאמס, הסווינגמן ג'ון פטרוסלי והפורוורד אנתוני לורנס, שהגיעו עוד לפניו.

זאק (26, 2.11) רשם בעונה החולפת ממוצעים של 11.3 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בליגת ה-VTB. קודם לכן שיחק בטרפל סופוט הפולנית, אקדמיק סופיה הבולגרית ולאובאס הלטבית. כששיחק בבולגריה הופיע ביורופקאפ ואף רשם דאבל-דאבל של 13 נקודות ו-13 ריבאונדים מול בני הרצליה ביורופקאפ.

"אני שמח עם הצטרפותו של סטיב לקבוצה", אמר המאמן רמי הדר. "הוא שחקן אינטנסיבי , יציב ובעל ניסיון משמעותי באירופה".

* עירוני נס ציונה החזירה לשורותיה את הגארד עידו שבת (20, 1.82), שאת רוב העונה שעברה העביר בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית בזכות הכרטיס הכפול. שבת היה הדמות הטראגית של נבחרת העתודה בקיץ הנוכחי: אשתקד זכה איתה באליפות אירופה בגרמניה, אולם את הטורניר בתל אביב החמיץ בגלל פציעה.

בנוסף, החתימה נס ציונה את עידן אלבר, מכוכבי הזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה בישראל. אלבר חתם לעונה אחת ויהיה חלק מקו אחורי עמוס למדי שכולל את קורי פישר, גולן גוט, רביב לימונד, דקוואן קוק ועידו שבת. "אני נרגש ונשמח להצטרף ולעשות את צעדיי הראשונים הבליגת העל", אמר אלבר לאחר החתימה.

סטיב זאק במדי מכללת לה סאל. GettyImages
זאק במדי לה סאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully