וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל צפויה לוותר על מקומה בליגת העל

9.8.2019 / 15:06

אלופת המדינה לעונת 2009/10 צפויה לוותר על מקומה לאחר שהמועצה האזורית הגלבוע לא יכולה לעמוד בהסכם מולה. חיים אוחיון: "כמו שזה נראה, לא נהיה בליגת העל. יכול להיות שהקבוצה תרד ללאומית, אבל אני אפרוש"

ONE

הפועל גלבוע/גליל, אלופת ישראל לעונת 2009/10, צפויה להודיע ביום ראשון הקרוב על ויתור על מקומה בליגת העל בשל אי היכולת של המועצה האזורית הגלבוע לעמוד בהסכם מול בעלי הקבוצה חיים אוחיון. הבעלים ניהל בחודשים האחרונים מגעים עם ראשי הגלבוע, אך בשל מצוקה כלכלית של המועצה, שנמצאת תחת פיקוח של משרד הפנים, הוא לא קיבל תשובה חיובית על העברת הכספים כפי שנעשה בכל שנה. אם גלבוע תוותר על מקומה, בני הרצליה צפויה לתפוס את מקומה בליגה הראשונה.

"המועצה מתקשה לממש את ההסכם בינינו", מספר אוחיון היום (שישי) לוואלה! ספורט. "אנחנו בשנה ה-12 של ההסכם, זה שותפות שבהתאם למה שאנחנו מסכמים מראש, הם עשו את הדברים בצורה מעוררת הערכה בכל השנים, גם כלכלית, גם תפקודית, גם בנושא האוהדים והנוער והכל, הם בסדר גמור.

"יש להם קושי אמיתי עם משרד הפנים ועניינים שונים. נתנו להם זמן לפתור את זה, ונראה שזה לא הולך להסתייע. נתנו להם עד יום ראשון אבל מאחר שאנחנו בלוח זמנים המחייב היערכות לוגיסטית, אז ביום ראשון זה יעמוד למבחן סופי. כמו שזה נראה כרגע, גלבוע/גליל לא תהיה בליגת העל".

שחקן גלבוע גליל נתנאל ארצי. לירון מולדובן
ימצא קבוצה חלופית בליגת העל? נתנאל ארצי/לירון מולדובן

- אתה תרד עם הקבוצה לליגה הלאומית?

"אני לא אהיה שם, לא אהיה בליגה הלאומית. יכול להיות שגלבוע תחליט להיות בליגה הלאומית ואסייע לה להיות שם, אבל ברגע שהם יהיו שם אני אפרוש. אם כך, אני אסיים את דרכי, באתי בגלל הגלבוע ונשארתי בגלל הגלבוע והכל בכבוד ובהערכה".

- אין אפשרות להישאר בלי המועצה?

"עשינו את כל ההכנות, התנהלנו כמו שצריך, יש ביטחונות בבקרה, אבל חלק מהתקציב זה מהמועצה וברגע שזה לא קורה, אני לא אייצר שותפות ששני הצדדים לא מקיימים את חלקם. אנחנו לא אחד נגד השני, הם ניסו ולא הצליחו והגענו לרגע האמת. מהמצב הזה אני אדאג לשחקנים ולצוות המקצועי לפתרונות בליגת העל, וככל שהם ירצו, כך זה יהיה".

עוד בוואלה!

לדונטיי הנטון מצטרף למכבי אשדוד, ג'סטין טילמן בגלבוע/גליל

לכתבה המלאה

גלבוע/גליל נולדה בעונת 2008/9 אחרי שהמועצה האזורית גליל עליון לא יכלה להמשיך לתמוך בקבוצה המקומית אותה החזיק חיים אוחיון, והוא החליט להעבירה לגלבוע. הקבוצה הייתה במשך שנים רבות בצמרת ליגת העל ואף זכתה באליפות היסטורית בעונת 2009/10 תחת עודד קטש. בשנים האחרונות, תחת אריאל בית הלחמי, הצליחה גלבוע לייצר כדורסל אטרקטיבי ולהיות מהפתעות הליגה.

גלבוע החתימה סגל לעונה הקרובה אותו אמור לאמן ליאור ליובין את יותם חנוכי, גיל בני, נתנאל ארצי, עמית גרשון, עידו פליישר והזרים ג'רמאר גאלי וג'סטין טילמן.

המועצה האזורית הגלבוע הקפידה עד העונה להעביר סכום של קרוב ל-3 מיליון שקל לקבוצה בכל שנה למרות גרעון גדול בתקציב המועצה מאז שנת 2012. במועצה אזורית הגלבוע סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully