וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "כל הסיפור זה לתת לצעירים האלה הזדמנות אמיתית"

9.8.2019 / 8:37

מאמן נבחרת העתודה הגיע עם גביע אירופה לבר ספורט חדש בראשון לציון, פרגן לנבחרת הנוער ("הישג בלתי רגיל") וניתח איך כוכבי העתודה יפרחו ("לא לעמוד עם סטופר על הדקות שלהם")

עריכת וידאו: מתן חדד

הקיץ של נבחרות הכדורסל הצעירות של ישראל ימשיך היום (שישי) עם פתיחת אליפות אירופה לקדטים, באודינה, איטליה, שם תנסה הנבחרת של ברק דמיציאן לעמוד בציפיות הגודלות שהשאירו אחריהן נבחרת העתודה והנוער.

בינתיים, אמש המשיכו החגיגות על ההישגים הגדולים. מאמן נבחרת העתודה אריאל בית הלחמי, שהוביל את הנבחרת לשתי זכיות רצופות בתואר אלופת אירופה, הגיע עם גביע אירופה שהוצג על הבר ב-Coach בר בראשון לציון ופרגן גם לנבחרת הנוער שחזרה בסוף השבוע האחרון לדרג א' באירופה. "אני מברך את המאמן אורן אהרוני והצוות שלו, זה הישג בלתי רגיל", אמר בית הלחמי לוואלה! ספורט, "הנוער לא רק שעלה דרג, גם זכו במקום הראשון, וזה לא פשוט לעשות את זה. אני מאוד מאושר בשביל אורן והכדורסל הישראלי. יש הרבה שחקנים מוכשרים בשנתונים האחרונים, וגם בנבחרת הנוער הזאת יש שחקנים מוכשרים, ואני מאמין שתוך 3-4 שנים גם הנבחרת הבוגרת תקצור את הפירות".

בית הלחמי ואנשים נוספים מעולם הכדורסל הישראלי נהנו מכבוד של אלופים בבר הספורט החדש במערב ראשון לציון שכולל עשרות עמדות משחקי וידאו ומסכים המשדרים משחקים מכל העולם, ועל הדרך צפו בערב הפחות מוצלח של נציגות הכדורגל במפעלים האירופיים. לאחר המשחקים נשאל המאמן על הדרך אותה התווה בגלבוע ואותה מקווה להמשיך גם בהפועל תל אביב.

"הקרדיט מגיע לחיים אוחיון על מה שעשינו בגלבוע, זה הבן אדם עם החזון של השחקן הישראלי הצעיר", פרגן המאמן לבעלי גלבוע/גליל, "אני מודה לאלוהים על המזל שלי שנפלתי בדיוק בתקופה הזאת איתו, ולמדתי איך אפשר להצליח עם החבר'ה הצעירים. כל הסיפור בסוף זה לתת לשחקנים הצעירים האלה את ההזדמנות ולא סתם הזדמנות, אלא הזדמנות אמיתית, לא לעמוד עם סטופר על הדקות או עם שוט על הטעויות, אלא צריך לתת להם להשתפשף, לעשות את הטעויות שעושים בגיל הצעיר. בסוף קוצרים את הפירות, עשינו את זה בגלבוע, וגם עשינו את זה בנבחרות הצעירות. הלוואי שהיו עוד מועדונים ואנשים כמו חיים אוחיון".

מאמן נבחרת העתודה אריאל בית הלחמי עם גביע אירופה. מטי עוזרי,
בית הלחמי אמש בבר ה-Coach/מטי עוזרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully