וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון מצפה לתשובה בנוגע להעברת תומר חמד בתחילת שבוע הבא

הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, שכבר צירפה את כיאל, הוציאה הודעה בה אישרה שהגישה את כל המסמכים הרלוונטיים וכעת היא ממתינה לתשובה

אתר רשמי

האם תומר חמד ובירם כיאל ישתפו פעולה גם בצ'רלטון? עדיין לא ברור. אמש (חמישי) עברו השניים בדיקות רפואיות על ידי הקבוצה מהצ'מפיונשיפ וסיכמו את כל תנאיהם, אולם רק כיאל הוכרז רשמית כשחקן צ'רלטון, וחמד עדיין נותר באוויר. צ'רלטון אמנם קיבלה ארכה מהצ'מפיונשיפ כדי לצרף את השניים מברייטון אחרי פקיעת מועד ההעברות, אבל בכל הנוגע לחמד עדיין לא ברור אם ההתאחדות האנגלית תאשר את ההחתמה.

צ'רלטון הודיעה בשישי בערב לכלי התקשורת שהיא הגישה את כל המסמכים הרלוונטיים לצורך העברתו של חמד, והיא מצפה לקבל מההתאחדות האנגלית תשובה בתחילת השבוע הבא. הקבוצה מהצ'מפיונשיפ הוסיפה שהיא שלחה את כל המסמכים בסמוך למועד תום חלון ההעברות, כך שמבחינתה היא משוכנעת שההעברה חוקית וצריכה לקבל אישור.

שחקן ק.פ.ר תומר חמד. GettyImages
ייפרד מברייטון או לא? תומר חמד/GettyImages

מוקדם יותר התייחס מאמן הקבוצה לי בוייר לסוגיה. "אנחנו לא יודעים מה קורה עם תומר חמד עכשיו. זה מסובך, ואנחנו מנסים להוכיח להתאחדות שעשינו את הפעולות הנכונות בזמן הנכון. אנחנו בטוחים בעצמנו ומאמינים שההחתמה עדיין יכולה לצאת לפועל, אבל זה מחוץ לשליטתנו כרגע", אמר.

על פי דיווח בספרד, אם חמד לא יעבור לצ'רלטון ולמעשה האופציה האנגלית תיסגר מבחינתו עד ינואר (כל עוד לא התיר את חוזהו בברייטון) מי שעשויה לצרף אותו היא קאדיס מהליגה הספרדית השנייה. הקבוצה מאנדלוסיה רוצה להחתים שני חלוצים וסימנה את חמד כמועמד מוביל.

כך או כך, חברו הטוב בירם כיאל שהצטרף רשמית, כבר בירך על המוגמר. "אני חוזר לשתף פעולה עם חברי הטוב תומר חמד ומאמין שיחד נסייע לצ'רלטון להתברג גבוהה בצמרת הליגה ולהילחם על חזרתה של צ'רלטון לפרמייר ליג", אמר אחרי החתימה, למרות שחמד עוד לא הצטרף רשמית.

כיאל, שהושאל מברייטון לעונה אחת, הוסיף: "אני נרגש להתחיל את עונתי העשירית באי הבריטי בליגה חזקה מאוד בה כבר עשיתי עלייה עם ברייטון. אני מרגיש שוב את החשמל והאנרגיות של התחלה חדשה ואני רעב לחזור למגרש ולכבוש שוב פסגות ויעדים חדשים. ברייטון תמיד תהיה בליבי, אני מודה על השנים הנפלאות ומאחל למועדון הצלחה".

עוד בוואלה!

בירם כיאל הושאל רשמית לצ'רלטון, צירוף תומר חמד טרם אושר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully