וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: האוהדים זועמים, הפרשנים מפקפקים, שחקנים מתוסכלים

אוהדי מנצ'סטר יונייטד ממשיכים את המחאה נגד היו"ר וודוורד אחרי סגירת החלון, רוחו ופוגבה נותרו חמוצים, פרשני "סקיי" לא מאמינים בסיכויי הטופ-4, כעת שוב מחפשים מנהל מקצועי

עריכה: מתן חדד

זעם גדול נרשם בקרב אוהדי מנצ'סטר יונייטד אחרי תום מועד ההעברות באנגליה, כשהקבוצה שוב לא השלימה עסקה שתעניק לאוהדים איזשהי תקווה לקראת העונה הקרבה. אומנם יונייטד צירפה את שחקן הכנף המבטיח דניאל ג'יימס וחיזקה את ההגנה עם ארון וואן ביסאקה ועם הארי מגווייר, אבל ספק אם זו הבשורה לה ציפו באולד טראפורד.

לא מדובר רק בעובדה שהמועדון שילם סכום שנוי במחלוקת של 80 מיליון ליש"ט על הבלם מגווייר - הקבוצה שחררה את רומלו לוקאקו, ולא הביאה תחליף בהתקפה. גם אנדר הררה עזב, וגם במקומו הקבוצה לא הביאה רכש. "להשקיע 180 מיליון ליש"ט ברכש, ולהגיע לעונה עם קישור והתקפה שנחלשו זה לא ביזנס מרשים", נכתב ב"דיילי מייל" על הפגרה של יונייטד, "ולכן זה לא מפתיע שההאשטאג #WoodwardOut הפך לנפוץ ברשתות החברתיות מהרגע שהחלון נסגר, והחזרה לימי הזוהר נראית רחוקה יותר ויותר".

שחקן מנצ'סטר יונייטד דניאל ג'יימס. אתר רשמי
זה מה שאמור להלהיב את מועדון הפאר הזה? ג'יימס חותם/אתר רשמי

מעבר לניסיון הכושל לצרף את פאולו דיבאלה וחוסר הנחישות בנוגע לברונו פרננדש - בנוסף ביונייטד נותרו כעת שני שחקנים מתוסכלים. "מרקוס רוחו נותר זועם אחרי שהמעבר שלו לאברטון פוצץ ברגע האחרון", נכתב ב"מייל", כשהארגנטינאי שרשם רק 18 הופעות בשתי העונות האחרונות קיווה לצאת לדרך חדשה, אבל מאחר שיונייטד שינתה את תנאי החוזה מול אברטון ביום חמישי בבוקר, העסקה לא יצאה לפועל.

שחקן אחר שעשוי לעשות בעיות הוא פול פוגבה. אומנם החלון לא נסגר בספרד והצרפתי עוד יוכל לעבור לריאל מדריד, אבל יונייטד לא הביאה לו שום תחליף בקישור וכעת קשה להאמין שתשחרר אותו. תחת מוריניו, התסכול של פוגבה בא לידי ביטוי על הדשא וביכולת הרעועה, וביונייטד חוששים שגם הפעם חוסר שביעות הרצון שלו יפגע בקבוצה - על הדשא ובחדר ההלבשה.

אין פלא שבניתוחים המקצועיים של אנשי "סקיי" (מאט לה טיסייה, צ'רלי ניקולס, פיל תומפסון) לקראת העונה הקרבה - אף אחד מהפרשנים לא חזה שיונייטד תצליח להשתחל לארבע הראשונות (סיטי, ליברפול, טוטנהאם, צ'לסי וארסנל הועדפו בהימורים). ב-BBC טועים שכעת, בתום החלון, מנצ'סטר יונייטד ממשיכה בחיפושיה אחר מנהל מקצועי, אחרי שאת החלון הנוכחי ניהל המאמן סולשיאר. נערכו שיחות עם שחקני העבר דארן פלטשר וריו פרדיננד, אבל טרם נסגר דבר.

עוד בוואלה!

כל ההעברות בפרמיירליג לפי קבוצות: מי הבזבזנית ומי המרוויחה הגדולה?

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
יצטרך להתמודד עם פוגבה. סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully