וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה המוזרה של אוהדי צ'לסי: כתבו ביקורות שליליות על המסעדה של דויד לואיז

האוהדים כעסו על המעבר של הבלם לארסנל, ושחררו קיטור באתר Tripadvisor: "היו לי שיערות במנה", "חולדות רצו במטבח" ו-"אוכל מלא בנחשים"

רויטרס

דויד לואיז השלים אתמול (חמישי) העברה אמוציונלית מאוד כשעזב את צ'לסי לטובת ארסנל תמורת 8 מיליון ליש"ט. אוהדי הבלוז זעמו מאוד על הבלם הברזילאי בן ה-32, שעזב במפתיע ליריבה העירונית ובתגובה החלו להשמיץ את המסעדה בבעלותו, Babbo, בביקורות באתר tripadvisor.

גולש אחד שכינה את עצמו "פרנק למפארד", כתב שם: "האוכל היה אוברייטד ויקר מדי, לא טוב כמו שהיה פעם. אמרתי למלצר שהפסטה שאכלתי הייתה הרביעית הכי טובה שאכלתי. הוא התחיל להתלונן בפניי. אמרתי לו שהמסעדה תצטרף להשתפר כדי להוכיח לי שהיא אחת מהשתיים בהן אבחר לאורך השנה. המלצר שוב התלונן ואמר שהוא מעביר את המסעדה להולוואיי בצפון לונדון. אמרתי לו שבסדר ויצאתי משם בידיעה שיש שלוש מסעדות איטלקיות טובות יותר".

דויד לואיז שחקן ארסנל. אתר ארסנל, אתר רשמי
אוהדי צ'לסי לא קיבלו יפה את המעבר שלו לארסנל. לואיז/אתר רשמי, אתר ארסנל

גולשים אחרים דירגו גם כן בכוכב אחד את המסעדה כשאחד מהם כותב: "הייתי שם כמה פעמים, זה היה רק טוב לפרקים, אהבתי את מנת הנחש". אחד אחר כתב: "מצאתי שיער בתוך האוכל שלי הרבה פעמים. אל תלכו לשם, בזבוז של כסף". אחד נוסף הוסיף: "שירות נורא, אוכל דוחה, לא מומלץ". עוד גולש כתב: "זבל של אוכל, מלא בנחשים".

עוד גולש כתב שם: "אחד המקומות הגרועים ביותר שהייתי בהם. היה שם שירות גרוע ואוכל נורא שאפילו נהיה גרוע יותר כשחולדה יצאה מהמטבח. אני לא אחזור לשם ולא ממליץ לאף אחד להגיע למקום שורץ החולדות הזה". גולש אחר הוסיף: "הצלחת שלי הגיע עם שיער מתולתל עליה והיו שם הרבה עכברושים על הרצפה. לא הייתי ממליץ על זה לאף אחד, אני כבר דיווחתי לרשויות על כל מה שקורה שם".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 8.8: לו סלסו וססניון בטוטנהאם, דויד לואיז וטירני בארסנל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully