וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.8: לו סלסו וססניון בטוטנהאם, דויד לואיז וטירני בארסנל

התרנגולים עם שתי עסקאות, בלם צ'לסי חצה את הכביש. סאר הפך לרכש היקר בתולדות ווטפורד, פראט בלסטר, דרינקווטר הושאל לברנלי, קארול חזר לניוקאסל

רויטרס

העברות

* טוטנהאם הודיעה על שאילתו של ג'יו לו סלסו מריאל בטיס לעונה אחת עם אופציה לרכישתו בתום התקופה האמורה. האופציה עומדת על 60 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם השלימה גם את עסקת רכישתו של ריאן ססניון מפולהאם תמורת 25 מיליון ליש"ט והוא חתם עד 2025 בקבוצתו החדשה.

* אינטר ומנצ'סטר יונייטד הגיעו לסיכום על מעברו של רומלו לוקאקו, שחתם לחמש שנים בקבוצה האיטלקית תמורת כ-80 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* דויד לואיז בן ה-32 השלים היום את המעבר שלו לארסנל מהיריבה העירונית צ'לסי תמורת 8 מיליון ליש"ט. כזכור, הברזילאי לא התאמן אתמול עם שאר שחקני הבלוז כיוון שהוא בדרך החוצה.

* ארסנל הודיעה על רכישתו של קירן טירני מסלטיק. על פי כל הדיווחים, התותחנים שילמו לסקוטים 25 מיליון ליש"ט תמורת המגן השמאלי.

* אברטון הודיעה על רכישת אלכס איוובי מארסנל תמורת כ-35 מיליון ליש"ט. הניגרי בן ה-23 חתם בקבוצתו החדשה עד 2024.

* לסטר סיטי רכשה מסמפדוריה את דניס פראט תמורת 18 מיליון ליש"ט. הקשר הבלגי בן ה-25, חוזר גם על ידי מילאן, ומוערך מאוד על ידי מאמן לסטר ברנדן רוג'רס, שהחתים אותו לחמש שנים.

* ווסטהאם הודיעה על החתמתו של אלביאן אייטי, החלוץ השוויצרי בן ה-22 עבר מבאזל תמורת 8 מיליון ליש"ט. הוא כבש 37 שערים במדי באזל מאז עבר אליה ב-2017: "ברגע ששמעתי שיש הצעה מווסטהאם, לא חשבתי פעמיים".

* ומי שעזב את ווסטהאם וחזר בהעברה חופשית לניוקאסל הוא החלוץ אנדי קארול (30), שחתם על חוזה לעונה אחת בו יקבל תשלום בהתאם לכמות המשחקים שישחק.

* דני דרינקווטר עוזב את צ'לסי: הקשר, שבקושי שיחק בשנתיים האחרונות מאז עבר מלסטר סיטי, הושאל לעונה לברנלי.

* שוערה של דרבי קאונטי, סקוט קארסון הוותיק (33), הושאל לעונה אחת למנצ'סטר סיטי.

* רדינג רכשה מאינטר את ג'ורג' פושקאש, הרומני הצעיר והמוכשר, תמורת 8 מיליון יורו. פושקאש חתם לחמש שנים במועדון מהצ'מפיונשיפ.

* אסטון וילה הודיעה: ג'ון מקגין, 24, הקשר הסקוטי שהפך לאהוב האוהדים, חתם על חוזה חדש לחמש שנים נוספות במועדון.

* ניוקאסל החתימה את אמיל קראפט, מגן ימני, שמגיע מאמיין הצרפתית תמורת 5 מיליון ליש"ט. קראפט בן ה-25 רשם 20 הופעות במדי נבחרת שבדיה.

* ברייטון הודיעה על החתמת המגן הימני רומאריק יאפי, 19, שמגיע מפריס סן ז'רמן.

* ווסט ברומיץ' מהצ'מפיונשיפ רכשה את חלוץ סאות'המפטון צ'רלי אוסטין תמורת 4 מיליון ליש"ט.

* ווטפורד החתימה לחמש שנים את שחקן הכנף של ראן, איסמעילה סאר (21) תמורת 30 מיליון יורו. בכך הסנגלי הפך לרכש היקר בתולדות הצרעות.

* ארון מוי הושאל מהאדרספילד לברייטון לעונה אחת. הקשר האוסטרלי בן ה-28 צפוי לתפוס את מקומו של בירם כיאל, שנמצא בדרך לצ'לרטון.

* כריסטיאן פאבון, כוכבה של בוקה ג'וניורס, חתם רשמית בלוס אנג'לס גלאקסי כמושאל עד לסיום העונה. לאמריקאים תהיה אפשרות לרכוש את כרטיסו של שחקן הכנף בן ה-23 בסיום העונה.

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה חוגג. GettyImages
חם באנגליה. דיבאלה/GettyImages
שחקן צ'לסי דויד לואיז חוגג. רויטרס
יחצה את הקווים וילבש אדום? דויד לואיז/רויטרס

שמועות

* מנצ'סטר סיטי קרובה לרכוש את המגן הימני של קבוצת הבת ג'ירונה פדרו פורו תמורת 11 מיליון ליש"ט. לפי הדיווח, פורו בן ה-19 יושאל ישירות לריאל ויאדוליד.

* למרות עוד ניסיון של טוטנהאם להחתים את פאולו דיבאלה, העסקה לא תצא לפועל. ב-BBC דיווחו הבוקר שעסקת העברתו מיובנטוס קרובה לסיכום, אולם מאוחר יותר עדכנו שהתרנגולים החליטו לרדת מהעסקה בשל סירובה של יובנטוס למכור אותו. באיטליה, מנגד, טוענים כי דיבאלה דחה את ההצעה מאחר שהוא מצפה לשכר של כ-15 מיליון יורו לעונה, בעוד טוטנהאם מציעה 9 מיליון יורו ועוד 3 במענקים אפשריים. כזכור, חלוץ יובנטוס, שהתנדנד אחרי עונה לא יציבה באלופת איטליה, סירב לעבור הקיץ למנצ'סטר יונייטד וגם עמה לא הגיע לסיכום. טוטנהאם ניסתה לכאורה לצרף את ברונו פרננדש, אבל נרתעה מהמחיר הגבוה שדרשה ספורטינג.

* בהמשך להתפתחויות עם דיבאלה, ברשת "סקיי איטליה" טוענים שהסירוב של יובנטוס למכור את החלוץ לאנגליה נבע מהתוכנית החדשה שלה: להשלים עסקת חליפין עם אינטר בין דיבאלה למאורו איקרדי.

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. רויטרס
עד מתי? קוטיניו/רויטרס

* מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נשאל הלילה על קוטיניו: "כמובן שאני בונה עליו, אבל אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה עם פיליפה. נראה אם הוא ישחק כמה דקות בשבת. הוא איתנו, ואנחנו חושבים שהוא ימשיך". על ניימאר: "עכשיו אומרים מדריד, נראה מה יגידו מחר. לפני שנתיים שאלו אותי עליו, עכשיו שוב שואלים אותי, נראה שהוא רודף אחריי. אין לנו מה להגיד על שחקנים שבקבוצות אחרות".

* הסיכויים של לירוי סאנה לעבור ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן "צנחו לרצפה", לאור הפציעה של הגרמני ו"ההלם" של באיירן לאור הדרישה של סיטי - 150 מיליון יורו על השחקן.

* חלוץ רומא פטריק שיק סירב לעבור לניוקאסל כיוון שהוא מעדיף לעבור לבורוסיה דורטמונד, שם הוא מיועד להיות החלוץ המחליף של פאקו אלקאסר.

* ורדר ברמן מעוניינת בבלם בורוסיה דורטמונד עומר טופראק. הצהובים-שחורים רוצים למכור את הטורקי בן ה-30 ולכן העסקה צפויה להיסגר כהשאלה עם אפשרות רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully