וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו חתם באינטר לחמש שנים תמורת 80 מיליון יורו

עסקת הענק נסגרה: החלוץ הבלגי עזב רשמית את מנצ'סטר יונייטד והפך לרכש היקר בתולדות הנראזורי. ירוויח כ-7.5 מיליון יורו לעונה

רויטרס

אחת מהעסקאות הגדולות של חלון ההעברות האירופי נסגרה: רומלו לוקאקו עזב היום (חמישי) את מנצ'סטר יונייטד וחתם באינטר. הוא חתם לחמש שנים, וסכום ההעברה המשוער עומד על כ-80 מיליון יורו, סכום שיהפוך את החלוץ הבלגי לשחקן היקר בתולדות הנראזורי.

לוקאקו, ששהה בימים האחרונים בבריסל והתאמן לבדו כדי להעביר מסר למנצ'סטר יונייטד על רצונו לעזוב, נחת במילאנו אמש בשעות הלילה המאוחרות והתקבל על ידי כ-500 אוהדים נלהבים. הבוקר הוא עבר בדיקות רפואיות במתחם האימונים של אינטר, ולאחר מכן הוכרז באופן רשמי.

לוקאקו בן ה-26 חתם לחמש שנים וצפוי להרוויח כ-7.5 מיליון יורו בעונה. העזיבה שלו היתה באוויר כבר זמן רב: למעשה, בשבוע שעבר הוא נראה בדרך ליובנטוס, אולם פאולו דיבאלה סיכל את האפשרות לטרייד ביניהם. מאז, כאמור, התאמן לוקאקו לבדו בבריסל ולא היה שותף למסגרת הקבוצתית של מנצ'סטר יונייטד - בין אם מיוזמתו או מיוזמת הקבוצה.

השדים האדומים קיוו לקבל החזר מלא על לוקאקו אותו רכשו מאברטון ב-2017 תמורת כ-84 מיליון יורו, ולכן התעקשו לקבל מאינטר את התמורה הגבוהה ביותר. בסופו של דבר סוכם על סכום כולל של 80 מיליון יורו - 70 מיליון יועברו באופן ישיר ומיידי, והיתר במסגרת בונוסים.

בכך מסתיימת קדנציה מעט מאכזבת של הבלגי, שהגיע לאולד טראפורד בקול תרועה רמה מאברטון ביום שלאחר עזיבת ויין רוני, ואמור היה להפוך לכוכב של הקבוצה. בפועל העונה הראשונה היתה סבירה, ובשנייה מעמדו הלך והידרדר.

על פי "סקיי", "לא נראה שמנצ'סטר יונייטד תביא מחליף ללוקאקו". על פי הדיווח, "יונייטד מאושרת להיפטר מהבעיה, שיצרה להם יותר נזק מתועלת... יש ספקולציות על אפשרויות אחרות, וליונייטד עוד יש זמן, אבל אני מאמין שזה לא יקרה. כרגע נראה שגם מריו מנדז'וקיץ' וגם אינאקי וויליאמס לא יצטרפו, על אף שנאמר לי אתמול שיונייטד מנסה לעבוד בשני כיוונים. הדברים עוד יכולים להשתנות, אבל אני יודע שסולשיאר אוהב את הסגל שלו, וכמה מהצעירים העולים כמו מייסון גרינווד הותירו רושם מצוין במחנה".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 8.8: לוקאקו נחת וסיכם באינטר, דויד לואיז צפוי לעבור לארסנל, לו סלסו לטוטנהאם

לכתבה המלאה

לוקאקו נוחת במילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully