וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל הושאל רשמית לצ'רלטון, צירוף תומר חמד טרם אושר

9.8.2019 / 0:01

השניים עברו בדיקות רפואיות אצל הקבוצה מליגת המשנה, אבל בינתיים הודיעה ברייטון רק על השאלתו של הקשר בן ה-31, שאמר: "אסיר תודה על ההזדמנות". מאמנו החדש לי בוייר: "הוא ווינר, אני נרגש שהצלחנו להביא מישהו כזה"

רויטרס

בירם כיאל ותומר חמד ישחקו יחד בצ'רלטון מליגת המשנה האנגלית? שני שחקני נבחרת ישראל נפגשו הערב (חמישי) עם נציגי המועדון מהצ'מפיונשיפ, שהגיעו לסיכום מוקדם עם ברייטון. כיאל וחמד כבר עברו בדיקות רפואיות בצ'רלטון לפני סגירת החלון באנגליה, אבל צ'רלטון קיבלה ארכה ובינתיים המועדונים הודיעו רק על עסקת כיאל, שהושאל עד לסיום העונה.

חמד איבד את מקומו בקבוצה כבר במהלך העונה שעברה ובילה אותה בהשאלה לק.פ.ר, בעוד כיאל איבד את מקומו עכשיו עקב הגעתו של ארון מוי בהשאלה מהאדרספילד.

בירם כיאל אמר לאתר הרשמי של צ'רלטון: "הרגשתי מאוד בנוח פה מהרגע הראשון. אני אסיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי להגיע לכאן ולשחק באופן קבוע. אני רוצה להודות לכל מי שפה, בשבילי זה מעבר נהדר. אנחנו משחקים כדורגל כדי לנצח. אני מבטיח לעשות הכול כדי לעזור מהניסיון שלי, להביא את האיכות שלי ולעזור לחבריי לנצח כדי לגרום אושר לאוהדים".

קשר העבר לי בוייר, מאמן צ'רלטון שהוביל את הקבוצה לעליית ליגה דרך הפלייאוף, אמר על כיאל: "הוא החתמה נהדרת בשבילנו. הוא קשר יוצא מן הכלל. כמו שאתם יכולים לדמיין, אני כקשר נרגש מאוד שהצלחנו להביא מישהו כזה. הוא הולך לתרום לנו כל כך הרבה והוא ווינר".

מאמן ברייטון גרהאם פוטר אמר לאתר הרשמי: "בירם התאמן טוב מאוד מאז שהגעתי למועדון וזה היה תענוג לעבוד איתו במהלך התקופה הקצרה שלי פה. זה צעד טוב בשלב הזה של הקריירה שלו ותהיה לו האפשרות לשחק באופן קבוע. בשם המועדון, אני רוצה לאחל לבירם הרבה בהצלחה בצ'רלטון".

עוד בוואלה!

וידאר קיארטנסון: "לא היה נכון לחזור הקיץ למכבי. התמודדות באר שבע תוכרע הלילה בנורשפינג"

לכתבה המלאה
בירם כיאל שחקן צ'רלטון עם מאמנו לי בוייר. אתר צ'רלטון, אתר רשמי
החתמה נהדרת. לי בוייר עם בירם כיאל/אתר רשמי, אתר צ'רלטון

עזיבתו של כיאל (31) מעט מפתיעה. הוא אמנם לא היה אמור להיות העונה קשר פותח, אבל על פי התקשורת המקומית בברייטון הוא היה בתכניות של המאמן החדש גרהאם פוטר. הוא עוזב את ברייטון אחרי חמש עונות רצופות במועדון. הוא חתם בקבוצה בינואר 2015, רשם 129 הופעות בכל המסגרות וכבש חמישה שערים.

חמד (32) הגיע לברייטון מאלמריה ב-2015. הוא עזר לשחפים להעפיל לפרמיירליג ב-2017 ואף כבש פעמיים בעונת החזרה לליגה הבכירה, אבל בעונה שעברה לא נספר והושאל לקווינס פארק ריינג'רס מהצ'מפיונשיפ במדיה כבש שבעה שערים ב-21 משחקי ליגה. הוא חזר הקיץ לסגל של ברייטון, אבל לכולם היה ברור שהוא לא צפוי להישאר במועדון.

בירם כיאל שחקן צ'רלטון. אתר צ'רלטון, אתר רשמי
עובר לאדום. בירם כיאל/אתר רשמי, אתר צ'רלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully