וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במשחק הבכורה של צ'אבי סימונס בפריס סן ז'רמן

הכישרון בן ה-16 שהגיע מברצלונה, לקח חלק בטורניר עד גיל 19 בגרמניה. עשרות אוהדים עמדו בתור כדי לזכות בסלפי, אוהדי אלופת ספרד לעגו לו ברשתות החברתיות ולא שכחו את ניימאר

Youtube

בווידאו: הבכורה של צ'אבי סימונס בפריס סן ז'רמן

צ'אבי סימונס, הקשר ההולנדי בן ה-16 ש"נחטף" מברצלונה על ידי פריס סן ז'רמן, ערך את משחק הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, וכפי שהובטח בחוזהו - עשה זאת בקבוצה עד גיל 19 של המועדון, שלוקחת חלק בימים אלו בטורניר אוברנדורף, שנערך בגרמניה.

מאות אנשים הגיעו לצפות בכישרון הצעיר, שהשכיח את פער הגילאים על כר הדשא בתוך דקות. לאחר המשחק, עשרות צופים עמדו דקות ארוכות בתור, כדי לזכות בסלפי עם הקשר, שמזכיר מעט בסגנון המשחק שלו את צ'אבי ומחזיק בלא פחות מ-1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם.

אגב, חלק מאוהדי ברצלונה, שלא אהבו את העזיבה של הכישרון הצעיר מספרד לצרפת, מיהרו לרכוב על הגל ולעגו לסימונס ברשתות החברתיות, בדרכים יצירתיות למדי.

סימונס הגיע לאקדמיה של ברצלונה, "לה מסיה", בגיל 9 בלבד, והפך במהרה לאחד הכישרונות הכי גדולים במועדון. בברצלונה הבינו זאת ואף הציעו לו חוזה חדש בקיץ שעבר, שכלל הבטחה לשחק בקבוצה עד גיל 19 של המועדון, אך סימונס, ביחד עם סוכן העל מינו ראיולה, החליטו להיענות להצעה של אלופת צרפת ולעבור לשורותיה, כשעל פי הדיווחים הוא צפוי להרוויח 100 אלף יורו בעונה ולשחק בקבוצה עד גיל 19 של המועדון, כפי שעשה במשחק הבכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully