וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד הציעה לפריס 120 מיליון יורו + מודריץ' תמורת ניימאר"

אחרי כל הדיווחים על ברצלונה, כוכב פריס יעבור ליריבה הגדולה? ב"ספורט" מדווחים שהבלאנקוס מתכננים מחטף, הברזילאי ייתן אור ירוק?

עריכת וידאו: מתן חדד

האם אנחנו לקראת התפתחות משמעותית בגזרת ניימאר, או שמדובר בעוד בלון תקשורתי שעומד להתפוצץ? באתר "ספורט" הקטלאני שמזוהה דווקא עם ברצלונה, מדווחים הערב (רביעי) שריאל מדריד נכנסה חזק לתמונה בקשר לשחקן וכבר הגישה לפריס הצעה שלפיה היא תשלם עבור הברזילאי 120 מיליון יורו ובנוסף תעביר אליה את שחקן השנה בעולם לוקה מודריץ'. על פי הדיווח פלורנטינו פרס החליט ללכת בכל הכוח על אקס ברצלונה ואם הברזילאי ייתן אור ירוק למעבר הזה, קשה להאמין שפריס תסרב להצעה מפתה שכזו. ברצלונה, כך על פי הדיווח מודעת למהלכים האלו של ריאל ומקווה שניימאר יישאר נאמן לרצון שלו לחזור רק לשורותיה.

כידוע, פריס מעדיפה למכור את ניימאר לקבוצה אחרת ולא לברצלונה. היא כבר הציעה אותו ליובנטוס ומנצ'סטר יונייטד שסירבו. אלא שריאל מדריד, שנראתה רע במשחקי ההכנה שלה לעונה הקרובה, החליטה ללכת על הברזילאי. בעיתון טוענים שברצלונה "תקועה" עם קוטיניו ולא יכולה לשלם על ניימאר עד שהיא מוכרת את חברו לנבחרת ברזיל. יש לציין שחלון ההעברות באנגליה נסגר מחר, כך שגם מנצ'סטר יונייטד תרד מהפרק וריאל מדריד היא כרגע האופציה הכי ריאלית עבור השחקן, שעשוי לעשות את המעבר המדהים הזה ב-24 השעות הקרובות.

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד מול ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יחליפו קבוצות? ניימאר ומודריץ'/רויטרס

אפרופו ברצלונה, הקפטן ג'רארד פיקה, שהיה אחד מחבריו הטובים של ניימאר בזמן ששיחק בברצלונה, התייחס אתמול בלילה לסוגיה ודאג להעביר לשחקן פריס סן ז'רמן מסר אישי. "אם הוא רוצה לחזור, הוא זה שחייב לדבר ולהגיד את הדברים בעצמו. כמובן שאני נמצא איתו בקשר ישיר, אבל מדובר בשיחות פרטיות. בכל מקרה, הוא צריך לומר את הדברים בקולו, בצורה ברורה וחדה. אנחנו מחכים לו".

פיקה הודה ש"לא כולם בקבוצה שמחו מהאופן שבו הוא עזב", הבהיר ש"כדי להחזיר אותו תידרש אופרציה מסובכת", אבל הדגיש ש"כולם העריכו אותו מקצועית, וכולם מבינים שהוא שחקן נפלא. הוא מכיר את חדר ההלבשה, את העיר ואת המועדון. אם האפשרות שיחזור תהיה ממשית, כולם יודעים כמה אשמח. אבל הדעה שלי לא חשובה - הדעה שלו היא זו שתקבע".

פיקה התייחס גם לעתידו המעורפל של פיליפה קוטיניו ואמר ש"אני לא יודע מה יקרה איתו. ברור שאשמח שיישאר, אבל בסופו של יום הוא יעשה מה שהוא רוצה, ואני מאחל לו להיות מאושר, היכן שזה לא יהיה. אנחנו בחדר ההלבשה לא יודעים מה יקרה איתו".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 6.8: ההצעה החדשה של ברצלונה על ניימאר, רוני חתם בדרבי כמאמן-שחקן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully