וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני מדריד מתעקשים: עסקת פול פוגבה לריאל מדריד עדיין בחיים

בזמן שב"מארקה" טוענים שריאל ממשיכה לפעול במרץ לצירוף הצרפתי ויונייטד מחפשת חלופות, "אס" מדווח ש"מינו ראיולה משתמש ביובנטוס על מנת להלחיץ את ריאל" ומציע טרייד גדול

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ואלוורדה ומסי על העונה החדשה של ברצלונה

עיתוני מדריד מתעקשים הבוקר: עסקת פול פוגבה לריאל מדריד עדיין אפשרית. הכותרת הראשית ב"מארקה": "ניסיון אחרון לפוגבה". על פי הדיווח, ריאל לוחצת חזק בניסיון לצרף את הצרפתי ברגע האחרון, לפני סגירת החלון באנגליה ב-8 באוגוסט (יום חמישי), כשמנצ'סטר יונייטד עצמה צריכה למצוא תחליף בקישור.

על פי הדיווח, יונייטד ממשיכה לנסות להשלים את עסקת רכישתו של סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', הקשר הסרבי של לאציו, כשהאנגלים מבינים שיהיה לא נכון מצדם לשמור על פוגבה, שכבר הצהיר שהוא "מחפש אתגר חדש". עם זאת, לפחות על פני השטח, יונייטד והמאמן סולשיאר מצהירים שהם בונים על הצרפתי, אבל ישחררו אותו תמורת הסכום הנכון.

כמו כן, נכתב שריאל עשויה להציע ליונייטד גם שחקנים במסגרת העסקה, כשביניהם חאמס רודריגס או גארת' בייל. הבעיה היא שגם יובנטוס מעוניינת בפול פוגבה, וגם היא יכולה להציע מספר שחקנים - כמו מנדז'וקיץ', מטוידי או דיבאלה (שיונייטד לכאורה כבר ירדה ממנו).

ב"אס" מציגים את הדברים מזווית אחרת. "מינו ראיולה מנסה להוציא את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד, כל עוד זה אפשרי", נכתב, "לסוכן האיטלקי נותרו ימים ספורים, והוא משתמש ביובנטוס על מנת ללחוץ על ריאל מדריד". יובה רוצה מאוד את פוגבה, ששיחק בה בעבר, ומקווה לנצל את הקשרים הטובים של המועדון עם ראיולה (שהחתים שם את מתייס דה ליכט הקיץ), אבל לא רק שפוגבה רוצה לעבור ליונייטד - ספק אם יובנטוס מסוגלת לעמו בעסקה מבחינה כלכלית. כך או כך, ריאל כבר בוחנת אפשרות להביא שחקן אחר לקישור, כשעל פי הדיווחים, דוני ואן דה בייק מאייאקס כבר סיכם בקבוצה. הקשר הודה לפני יומיים: "ריאל מדריד פנתה לאייאקס, אני מחכה להתפתחויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully