וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריס סן ז'רמן הציעה את ניימאר למנצ'סטר יונייטד, שסירבה

על פי "ספורט", אלופת צרפת נואשת וכרגע האופציה הריאלית ביותר עשויה להיות ריאל מדריד. ומה פ.ס.ז' תעשה עם הכסף שישתחרר?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליאונל מסי פונה לאוהדי ברצלונה

עוד שבוע חלף עבר, וניימאר עדיין תקוע בפריס סן ז'רמן. הכוכב הברזילאי לא ממש רוצה להישאר, אלופת צרפת לא ממש חפצה בהישארותו, ובכל זאת, בשל הקיפאון במגעים עם ברצלונה, הסטטוס קוו נשאר.

על פי "ספורט", קבוצת הפאר הצרפתית פנתה במהלך הקיץ למנצ'סטר יונייטד והציעה את החלוץ לשדים האדומים, אולם אלה סירבו, חרף רצונם בשחקן התקפה נוסף. "ניימאר יודע שפריס מציעה אותו למספר קבוצות", נכתב בעיתון הקטלאני. "סן ז'רמן רוצה לפתור את המצב הזה עד תחילת הליגה. המתח בין הצדדים גבוה מאוד ובפריס כבר הבינו שהדבר הנכון הוא לאפשר לניימאר לעזוב".

בכך, ככל הנראה, יקבל הברזילאי את מבוקשו: "הלחץ של השחקן השתלם. בינתיים, במועדון פנו למנצ'סטר יונייטד ועוד מועדון פאר באירופה, אבל נראה שרק ריאל מדריד הגיבה באופן חיובי לכיוון הזה".

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
איך זה ייגמר? ניימאר/GettyImages

על פי "10 ספורט" הצרפתי, הבעלים של סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי מעדיף להעביר את ניימאר לריאל מדריד וכבר שוחח עם פלורנטינו פרס על אפשרות של עסקת השאלה, לקראת רכישה מלאה בקיץ 2020.

ב-ESPN ברזיל נטען כי המנהל המקצועי של אלופת צרפת לאונרדו כבר החליט מה יעשה עם הכסף שיקבל על הכוכב המתוסכל: חלק ממנו יועבר ליובנטוס בתמורה לפאולו דיבאלה, והיתר למילאן בתמורה לג'אנלואיג'י דונארומה.

כך הגיב נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו לאוהד הזה, שהתחנן שיחתים את ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully