וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.8: ויין רוני עשוי לשוב לאנגליה, כריסטיאן אריקסן מתקרב ליונייטד

החלוץ בן ה-33 עשוי להצטרף לדרבי קאונטי כמאמן-שחקן. באלוטלי קיבל הצעה מברזיל, כוכב טוטנהאם באמצע בין ריאל והשדים האדומים. אדריאן חתם בליברפול, נאינגולן בקליארי, בנדטו במארסיי

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* הארי מגווייר חתם רשמית במנצ'סטר יונייטד. לידיעה המלאה

* ראג'ה נאינגולן חזר לקליארי. הקשר הבלגי (31) שב לקבוצה בה פרץ והושאל לעונה אחת מאינטר.

* קלאב ברוז' הודיעה על החתמתו של השוער המחליף של ליברפול, סימון מיניולה, שעבר תמורת 7 מיליון יורו. מיניולה חתם לחמש עונות תמורת 2 מיליון יורו לעונה.

* ומיד לאחר מכן המייטי רדס הודיעו על החתמתו של המחליף: מדובר באדריאן (32), שוערה הספרדי של ווסטהאם, שעזב את לונדון אחרי שש שנים וישמש כמחליפו של אליסון בעונה הקרובה.

* אחרי שבועות של שמועות, מארסיי הודיעה על החתמתו של החלוץ הארגנטינאי דריו בנדטו (29). הצרפתים הפעילו את סעיף השחרור של חלוץ בוקה ג'וניורס לשעבר, שעמד על 16 מיליון יורו. הוא חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת.

* רכש מרשים לברייטון: השחפים רכשו מברנטפורד את החלוץ הצרפתי ניל מאופיי (22), שכבש בעונה שעברה 25 שערים והוסיף 8 בישולים בצ'מפיונשיפ. מאופיי חתם לארבע שנים תמורת 20 מיליון יורו.

* קלוב אמריקה המקסיקנית אישרה את מכירתו של הקשר הקולומביאני מתאוס אוריבה (28) לפורטו, ששילמה עבורו 12 מיליון יורו

שמועות

* על פי "טלגרף", ויין רוני עשוי לשוב לכדורגל האנגלי ומנהל בימים אלה מגעים עם דרבי קאונטי כדי להפוך למאמן-שחקן. פיליפ קוקו הוא המנג'ר הנוכחי של המועדון, ובקבוצה שסיימה אשתקד במקום השישי בצ'מפיונשיפ רוצים שכוכב נבחרת אנגליה לשעבר יעבוד תחתיו. לרוני חוזה לעונה נוספת ב-DC יונייטד האמריקאית.

* ב"אס" טוענים שסאגת פול פוגבה משפיעה על הרבה קבוצות נוספות ושחקנים נוספים, ביניהם כריסטיאן אריקסן. כוכב טוטנהאם מועמד להגיע לריאל מדריד אם הקשר הצרפתי לא יעשה זאת, אך במקביל נמצא גם על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד וכבר שוחח מספר פעמים עם אולה גונאר סולשיאר. יונייטד האיצה בימים האחרונים את המגעים עם טוטנהאם ומעוניינת להציע לאריקסן חוזה לחמש שנים, עם משכורת דומה לזה שמרוויח פוגבה.

* על פי התקשורת האיטלקית, מריו באלוטלי קיבל הצעת חוזה של שנתיים וחצי מפלמנגו, ומתלבט האם להסכים.

* במונדו דפורטיבו מדווחים שפלורנטינו פרס הגיע לסיכום על השאלתו של חאמס רודריגס לנאפולי לעונה הקרובה עם אופציית רכישה.

*קיה ג'ורבצ'יאן סוכנו של קוטיניו התייחס לשמועות על כך שהברזילאי של ברצלונה יעזוב אותה הקיץ לפרמיירליג: "קוטיניו למנצ'סטר יונייטד? זה מועדון גדול, יש לי שחקנים שם ואת כל הכבוד למועדון, אבל עד כמה שזה תלוי בקוטיניו, מעבר כזה יהיה כמעט בלתי אפשרי עבורו".

* לפי סקיי ספורט ליברפול מעוניינת להחתים את השוער אדריאן בן ה-32, שסיים את חוזהו בווסטהאם אחרי שש שנים במדי הפטישים.

* ווסטהאם צפויה להחתים את השחקן גונסאלו קארדוסו מבואבישטה הפורטוגלית. הבלם בן ה-18 נחשב לכישרון גדול ושווי העסקה מוערך בשלושה מיליון יורו.

* לפי המירור הבריטי פליפה קוטיניו לא מעוניין לעבור לארסנל בהשאלה ונחוש להתחרות על מקומו בברצלונה בעונה הקרובה.

* למרות שמעברו של פאולו דיבאלה למנצ'סטר יונייטד ירד מן הפרק, החלוץ הארגנטינאי עדיין על המדף ולא צפוי להישאר ביובנטוס. ב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים היום שפריס סן ז'רמן שוקלת לנסות לרכוש אותו כמחליף לניימאר. האופציה הנוספת של דיבאלה היא שהוא יעבור בטרייד לאינטר תמורת מאורו איקרדי.

* על פי ה"טיימס" הבריטי ריאל מדריד הציעה למנצ'סטר יונייטד 30 מיליון יורו פלוס חאמס רודריגס עבור פול פוגבה. השדים האדומים עומדים בשלהם ודורשים 150 מיליון ליש"ט עבור הכוכב הצרפתי.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", מנצ'סטר סיטי ויובנטוס סיכמו את עסקת המגנים. ז'ואאו קאנסלו (25) יעבור לאלופת אנגליה תמורת דנילו (28) ועוד 35 מיליון יורו. הפורטוגלי יחתום אצל הסיטיזנס עד 2024 וירוויח 4.5 מיליון יורו לעונה (לא כולל בונוסים) בעוד הברזילאי צפוי לחתום לארבע שנים ביובנטוס ויקבל 3.5 מיליון יורו לעונה.

* באיירן מינכן רוצה לחזק את הסגל גם בנוסף ללירוי סאנה. אלופת גרמניה מעוניינת בחכים זייש מאייאקס כקיצוני נוסף לצד זה של מנצ'סטר סיטי ועדיין לא ויתרה על מארק רוקה מאספניול כחיזוק למרכז השדה.

* האם חאתם בן ארפה יגיע לסרייה A? באיטליה מדווחים ששחקן הכנף שסיים את חוזהו בראן, קיבל הצעה מסמפדוריה שמוכנה להעניק לו חוזה לשלוש שנים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו. רויטרס
יגיע לאינטר בסופו של דבר? לוקאקו/רויטרס

* עסקת רומלו לוקאקו ליובנטוס כנראה התפוצצה בשל העובדה שמנצ'סטר יונייטד ירדה מפאולו דיבאלה ומי שעשויה להיות המרוויחה העיקרית מכך היא אינטר. מאמן הנראזורי אנטוניו קונטה התייחס לאפשרות הזו ואמר: "אנחנו ממשיכים לעבוד כדי להשלים את העסקה. אני מבין שיש כמה הבדלים והפרשים, אבל אני מקווה שזה יקרה".

* בלם אברטון מייסון הולגייט נמצא בלב של מאבק בין שלוש קבוצות פרמיירליג שמעוניינות בו: ברנלי, בורנמות' ושפילד יונייטד. הטופי'ז דורשים 10 מיליון ליש"ט תמורת הבלם בן ה-22.

* גארי קייהיל, שסיים את החוזה שלו בצ'לסי ונפרד ממנה בתום העונה, עשוי לחתום בקריסטל פאלאס ולהישאר בפרמיירליג. ארסנל הוזכרה בעבר כמי שמעוניינת לצרפו.

* שוער ראן תומאש קובק צפוי לעבור לאוגסבורג תמורת 7 מיליון יורו. אדואר מנדי, שוער נבחרת סנגל וריימס, צפוי לעשות את הדרך לראן תמורת 4 מיליון יורו.

* מאיורקה תציע 7.5 מיליון יורו תמורת חלוץ ריימס רמי אודן בן ה-22, שסיים את העונה החולפת עם 10 שערים וארבעה בישולים בליגה הצרפתית.

* גנואה הגישה הצעה בסך 7 מיליון יורו לליל עבור 50 אחוזים מכרטיסו של הקשר הברזילאי טיאגו מאיה.

* ברייטון הגיעה לסיכום עם ברנטפורד בנוגע לחלוץ הצרפתי ניל מופה בן ה-22, שכבש 25 שערים בעונה הקודמת. עלות העסקה: 20 מיליון ליש"ט.

* אחרי החלטתו של ג'נארו גאטוזו לדחות את הצעתה של נאנט להתמנות למאמן הקבוצה עם חוזה לשנתיים, הקבוצה הצרפתית עשויה לפנות ליורגן קלינסמן, מאמן נבחרות גרמניה וארה"ב לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully