וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה הודה אחרי הניצחון על ליברפול: "הפער בין הקבוצות הוא רק אינץ'"

מאמן מנצ'סטר סיטי, שזכה בתואר 28 בקריירה, היה מרוצה אחרי הזכייה במגן הקהילה: "היה גמר מדהים ומבחן טוב". קלופ: "שיחקנו חזק במחצית השנייה"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"גמר מדהים". גווארדיולה/רויטרס

הדאבליסטית האנגלית מנצ'סטר סיטי זכתה הערב (ראשון) במגן הקהילה לעונת 2019/20 אחרי 4:5 בתום דו קרב פנדלים מול סגנית האלופה ליברפול. ג'ורג'יניו ויינאלדום היה היחיד שהחמיץ מהנקודה הלבנה ובכך קבע שסיטי תזכה בתואר. ב-90 דקות היה 1:1 אחרי שראחים סטרלינג כבש ראשון (12) וג'ואל מאטיפ (77) איזן בנגיחה אחרי הגבהה יפה של וירג'יל ואן דייק.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוחח עם קלופ בסיום. דה בראונה/רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר סיטי זכתה במגן הקהילה בפעם השישית והיא הקבוצה הראשונה שזוכה בתואר פעמיים ברציפות מאז ארסנל ב-2015.

* סיטי הפכה לראשונה מאז ארסנל ב-2002 שזוכה במגן הקהילה אחרי שזכתה בדאבל בעונה שלפני כן.

* סיטי ניצחה את ליברפול רק פעמיים ב-13 המפגשים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות (7 הפסדים ו-4 תוצאות תיקו), אבל לא הפסידה לה בשלושת המפגשים האחרונים.

* השער של סטרלינג היה הראשון שלו מול האקסית במפגש ה-11 שלו איתה בכל המסגרות.

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי זכתה במגן הקהילה אחרי 4:5 בפנדלים מול ליברפול

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
הקבוצה שלו ביצעה שינויים במחצית השנייה והשתפרה משמעותית. קלופ/רויטרס

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "היה גמר מדהים של שתי הקבוצות, אף קבוצה לא הצליחה לשלוט במשך 90 דקות. היו לנו רגעים טובים מאוד, אבל ב-15 הדקות האחרונות היינו מותשים והיו לליברפול הזדמנויות כדי לנצח. זה היה מבחן טוב בשביל שתי הקבוצות. זה טוב בשביל השחקנים לראות בפני מה הם יעמדו העונה. ברמות האלה ההבדלים הם שום דבר. פנדל אחד או נקודה אחת. התואר הראשון של העונה הוא שלנו, אבל מאבק האליפות יהיה קשה. יונייטד תחזור, ארסנל, טוטנהאם, צ'לסי, אני לא יודע מה יקרה".

גווארדיולה, שזכה בתואר 28 בקריירה, הוסיף ש"הבקענו שער אחד יותר מליברפול בפנדלים, כמו בעונה שעברה, שעשינו נקודה אחת יותר מהם, כך שברמות האלה הפער הוא רק אינץ', לפעמים זאת הרמה, כך שמגיעות ברכות לבחורים".

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "וואוו, זו הייתה הופעה טובה מאוד, שיחקנו חזק מאוד במחצית השנייה. לשתי הקבוצות הייתה הכנה די דומה לעונה, דיברתי עם קווין דה בראונה אחרי המשחק ושנינו אמרנו שאנחנו עדיין לא יודעים איפה אנחנו עומדים. לכל הפחות הגיע לנו תיקו, הצלה אחת הכריעה את המשחק ואני לא יכול להיות מאוכזב היום. ההופעה הייתה הרבה יותר חשובה היום מאשר התוצאה. אנחנו יודעים שאנחנו עדיין כאן, עדיין מסוגלים לשחק כדורגל טוב. במחצית הראשונה היינו צריכים להסתגל טוב יותר, אבל גם לנו היו מצבים. במחצית השנייה שינינו כמה דברים, רצינו את זה ובסוף היינו קצת חסרי מזל. ברכות לסיטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully