וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי סאנה נפצע והוחלף, גווארדיולה: "אני חושב שהוא בסדר"

הקיצוני של מנצ'סטר סיטי, שאמור לעבור לבאיירן מינכן, נפצע והוחלף בדקה העשירית במגן הקהילה, מאמנו הוסיף: "זה נראה רע בהתחלה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בעיה למנצ'סטר סיטי, ויכול מאד להיות שגם לבאיירן מינכן. לירוי סאנה ירד מהמגרש והוחלף היום (ראשון) עקב פציעה, ככל הנראה בשריר הירך האחורי. בדקה העשירית, בזמן מאבק על הכדור עם טרנט אלכסנדר ארנולד, מעד הגרמני ובעת נפילתו נחת על ברכו הימנית בצורה לא טובה ואחז בה. היה ניכר שהשחקן סובל מכאבים והרופאים רצו לעזרתו. מבדיקה ראשונית עלה כי סאנה לא יכול להמשיך לשחק והוא הוחלף זמן קצר לאחר מכן.

פפ גווארדיולה התייחס אחרי המשחק לפציעתו של סאנה ואמר: "הרושם הראשוני היה לא טוב, אבל אני חושב שזה לא גרוע כל כך. אני חושב שהוא בסדר".

התקשורת בגרמניה הטילה ספק בהיתכנות העסקה שבין באיירן מינכן וסיטי על השחקן, וכל הצדדים ממתינים לתוצאות הבדיקות כדי לראות עם תצא לפועל אחת מהעברות הענק של הקיץ, שנעה סביב 135 מיליון ליש"ט. הסיטיזנס מעוניינים למכור את הגרמני בן ה-23 מאחר שהם תחת חקירות על הפרות של חוקי הפייר פליי מצד פיפ"א. הכנסה של סכום גדול שכזה תהיה חשובה עבורם, ותאפשר להם להמשיך ולרכוש שחקנים ללא לחץ. סאנה נרכש לפני 3 שנים משאלקה תמורת 37 מיליון ליש"ט בלבד, כך שעבור סיטי מדובר בעסקה יוצאת מגדר הרגיל.

לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מחכים לתוצאות הבדיקות. לירוי סאנה יורד מהמגרש/רויטרס

הגרמני החל את דרכו במועדון כשחקן צעיר ומבטיח ואף זכה בפרס השחקן הצעיר בשנת 2018. בעונה הנוכחית חלה הדרדרות במעמדו של סאנה אצל התכולים, כאשר מקומו בהרכב אינו בטוח ויכולתו על המגרש פחות מרשימה ממה שכבר הראה בעבר.

יש המייחסים זאת לשינוי המערך של פפ גוארדיולה ורכישתו של ריאז מחרז שמשחק בעמדתו של סאנה, ויש שאומרים שגם המחוייבות של השחקן עצמו לקבוצה ירדה וכי אינו משקיע את המירב באימונים. בכל אופן, נדמה שכל הצדדים הסכימו שהשחקן זקוק ליעד חדש, וכעת יכול להיות שסאנה יבלה את זמנו בשיקום במקום בקבוצתו החדשה ממינכן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully