וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחרה של ג'ורדי אלבה: ברצלונה החתימה את ג'וניור פירפו לחמש שנים

ואלוורדה קיבל את מבוקשו: המגן השמאלי של בטיס, שסומן ע"י המאמן במשך תקופה ארוכה, נרכש ב-25 מיליון יורו ואמור להיות יורשו העתידי של אלבה

צילום: ארסנל

ברצלונה השלימה היום (ראשון) החתמה שישית בקיץ: המגן השמאלי ג'וניור פירפו (22) נרכש מריאל בטיס בסכום המוערך בכ-25 מיליון יורו, הוחתם לחמש שנים ויעבה את החוליה ההגנתית של ארנסטו ואלוורדה.

בארסה החתימה את הספרדי הצעיר, שגדל במחלקת הנוער של בטיס, בין היתר מתוך מחשבה על העתיד. בשלב ראשוני הוא אמור לשמש כגיבוי לג'ורדי אלבה, אולם בשנים הבאות הוא אמור להיכנס לנעליו ולתפוס את מקומו באופן סופי.

ג'וניור סומן על ידי ואלוורדה כבר מסוף העונה שעברה, ועל פי דיווחים הוא היה הכוח המניע מאחורי ההחתמה. בקיץ הנוכחי המליץ המאמן להנהלת ברצלונה להחתים מגן שמאלי נוסף, מתוך חשש שאלבה בן ה-30 לא יעמוד במעמסה הפיזית. פירפו בן ה-22, שנחשב למגן בעל אוריינטציה התקפית ובעונה החולפת כבש שלושה שערים בליגה הספרדית, אמור לתת מענה לכך. בנוסף, הוא מסוגל לשחק גם כבלם וכשחקן כנף.

מדובר כאמור בהחתמה השישית של ברצלונה במהלך הקיץ, אחרי אנטואן גריזמן ופרנקי דה יונג שהצטרפו לקבוצה הבוגרת, אמרסון ומארק קוקורייה שעברו בהשאלה לבטיס וחטאפה בהתאמה, והיפני הירוקי אייב שישחק בברצלונה ב'.

ג'וניור פירפו, סביליה, מול לואיס סוארס, ברצלונה. GettyImages
החל מעכשיו הם יחד. ג'וניור מול לואיס סוארס אשתקד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully