וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.8: מואיז קן עבר לאברטון, יונייטד ירדה מדיבאלה ו"סיכמה" עם מנדז'וקיץ'

הטופיז שילמו ליובנטוס כ-30 מיליון יורו עבור החלוץ. הקרואטי יעבור לאולד טראפורד תמורת 15 מיליון ליש"ט. סגן נשיא ברצלונה מצהיר: "ניימאר במצב לא נוח, אבל כרגע לא בא"

צילום: ארסנל

עדכון ראשון: 6:19

העברות

* מואיז קן חתם באברטון אחרי שעבר בדיקות רפואיות. יובנטוס הודיעה שהיא תקבל מהטופיז 27.5 מיליון יורו בשלושה תשלומים ועוד 2.5 מיליון יורו בבונוסים. מאמן אברטון, מרקו סילבה, אמר: "מואיז שיחק במועדון גדול ועכשיו הוא עבר למועדון גדול אחר".

* ברצלונה הודיעה על החתמתו של המגן השמאלי ג'וניור פירפו, בטיס תקבל עבורו כ-25 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* מילאן הודיעה את החתמתו של הקשר האחורי, איסמעל בנאסר. הרוסונרי שילמו לאמפולי כ-16 מיליון יורו על הצרפתי-אלג'יראי, שנה בלבד אחרי שהקבוצה מטוסקנה רכשה אותו במיליון יורו בלבד מארסנל.

* מנצ'סטר סיטי השאילה לוולפסבורג את החלוץ לוקאס נמצ'ה. הגרמני-אנגלי בן ה-20 הושאל בעונה שעברה לפרסטון מהצ'מפיונשיפ וב-41 משחיקם, כבש 3 שערים ובישל 8 נוספים.

* פיורנטינה השאילה לספרטה פראג את המגן השמאלי, דויד האנצקו (21). הסלובקי יחזור לפירנצה בקיץ הבא.

* פנרבחצ'ה רכשה מקייסריספור את הקשר דניז טורוץ'. המחיר של הטורקי-הולנדי בן ה-26: 2 מיליון יורו.

שמועות

* ב"דיילי מייל" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד קרובה להשלים את רכישתו של מריו מנדז'וקיץ' מיובנטוס. על פי הדיווח, החלוץ הקרואטי כבר סיכם על חוזה עד 2022 באולד טראפורד וירוויח 6.2 מיליון ליש"ט לעונה, שיפור של 35% לעומת החוזה הנוכחי שלו ביובה. על פי הדיווח, השדים האדומים ישלמו 15 מיליון ליש"ט תמורת הקרואטי בן ה-33.

* לירוי סאנה נפצע במהלך מגן הצדקה והוחלף, העברתו ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן בסכנה. לידיעה המלאה

* פאולו דיבאלה צפוי לחזור מחר לאימוני יובנטוס, כשעל פי הדיווחים, הוא הבהיר לסוכנו שהוא לא רוצה לעבור למנצ'סטר יונייטד. באנגליה טוענים: "מנצ'סטר יונייטד ביטלה את הניסיון לצרף אותו, מאחר שבקבוצה מפקפקים בתשוקה שלו להגיע, במקביל לדרישותיו הגבוהות". רומלו לוקאקו עשוי לעזוב בכל זאת, ללא קשר לטרייד שבוטל.

* ג'ורדי קרדונאר, סגן נשיא ברצלונה, הותיר את הדלת פתוחה לניימאר אך הודה שזה מסובך: "אנחנו יודעים שהוא לא במצב נוח בפריס, אבל לראות את ניימאר בברצלונה יהיה די מסובך. אנחנו רק שחקנים פאסיביים פה. זה עניין שצריך להיפתר בפאריס. לא דיברנו עם ניימאר, אנחנו מכבדים את פריס סן ז'רמן. אין תיק ניימאר. כפי שזה נראה כרגע הוא לא יגיע".

* לפי אס הספרדי, מארסיי נכנסת למירוץ אחרי חאמס רודריגס. הקבוצה הצרפתית כבר אותתה לריאל מדריד שהיא מעוניינת בקולומביאני.

* לפי "סאן", פפ גווארדיולה מעוניין בבלמה בורנמות' ניית'ן אקה. בסיטי מעוניינים שההולנדי בן ה-24 יהיה המחליף של וינסנט קומפאני בסגל של התכולים.

* לפי "גאזטה דלו ספורט" טוטנהאם תציע לג'ובאני לו סלסו קשרה של ריאל בטיס חוזה לחמש עונות בהן ירוויח 4 מיליון יורו בכל עונה. הספרדים ימכרו את הארגנטינאי בכ- 70 מיליון יורו.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים על האצה במגעים בין יובנטוס למנצ'סטר סיטי בדבר מעברו של ז'ואאו קאנסלו לאלופת אנגליה. המתווה המסתמן כרגע: הפורטוגלי יעבור לסיטי תמורת 35 מיליון יורו ודנילו. כמובן שבמקרה כזה דנילו עדיין יהיה צריך לסכם עם יובה.

* אחרי שכבר התחזקה בלוק דה יונג, סביליה מגלה עניין בהולדי נוסף: סטיבן ברחוויין. הבעיה מבחינת האנדולסים היא שפ.ס.וו דורשת סכום גבוה במיוחד. אופציה נוספת מבחינת סביליה הוא שחקן הכנף של ספורטינג ליסבון, ראפיניה.

* ילד הפלא בדימוס, בויאן קרקיץ', עשוי לעזוב את אירופה לטובת ה-MLS. בספרד מספרים שמונטריאול אימפקט רוצה לצרף את החלוץ בן ה-28 של סטוק סיטי.

* צ'לסי נחושה להיפטר מדני דרינקווטר וטיימואה בקאיוקו, שלא נמצאים בתכניות של פרנק למפארד. בלוז מוכנים להשאיל אותם או למכור אותם בסכומים לא גבוהים, אבל בינתיים אין מתענייניות רציניות.

* הירווינג לוסאנו ישב אמש על הספסל של פ.ס.וו איינדהובן במשחק הליגה נגד טוונטה, מה שגרם להתגברות ההערכות שהוא בדרך לנאפולי. המקסיקני הבינלאומי אמור לעלות כ-40 מיליון יורו.

* ליון ומונאקו מביעות עניין בקשר מילאן, סוסו. הספרדי בן ה-25 כבש בעונה שעברה 7 שערים ובישל 9 נוספים והרוסונרי יהיו מוכנים למכור אותו תמורת סכום שנע סביב 35 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully