וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "מסי הופך להיות מרדן כמוני, אני אוהב אותו יותר בגרסא הזאת"

דייגיטו הילל את הגישה "חסרת העכבות" החדשה של מסי אחרי ההרחקה מנבחרת ארגנטינה: "נמאס לראות אותו משחק עם הכלב שלו, הרבה יותר מעניין כשהוא משתלח בשופטים"

צילום: ארסנל

ליאו מסי עובר בתקופה האחרונה שינוי תדמיתי: עד לאחרונה הוא נהנה מתדמית נקייה, אבל כמה הסתבכויות - כולל ההתבטאויות החריפות בקופה אמריקה בחודש שעבר נגד השופטים - סדקו את הדימוי המצוחצח שלו.

עדות נוספת לכך הם הדברים שאמר אמש (שבת) לתקשורת הארגנטינאית דייגו מראדונה, הילד הרע הנצחי של הכדורגל העולמי. "כשצפיתי בו בקופה אמריקה, חשבתי שהוא הפך להיות מסי-מראדונה. הוא נראה יותר מרדן, יותר משוחרר, חסר עכבות, קצת כמוני. אני אוהב אותו הרבה יותר בגרסא הזאת", אמר דייגיטו מבית החולים בבואנוס איירס בו עבר ניתוח בברך. "כבר נמאס לראות אותו משחק עם הכלב שלו, נמאס לחשוב עליו כאל דמות מושלמת שמבלה כל היום בחיק המשפחה. הרבה יותר מעניין כשהוא משתלח בשופטים, אומר מה שהוא חושב, לא חושש לרמוז לשחיתות", אמר.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן העבר דייגו מראדונה. רויטרס
יום אחד תהיה כמוני. מסי ומראדונה/רויטרס

מראדונה הוסיף ש"פעם הביקורות על מסי הסתכמו בזה שהוא לא שר את ההמנון הארגנטינאי. היום אפשר למצוא אצלו צדדים אחרים, 'רעים' יותר, וארגנטינה רק תרוויח מזה. אני בטוח שהשינוי הזה עושה לו טוב".

מסי חזר אתמול לברצלונה אחרי חופשה ארוכה, וכקפטן הקבוצה צפוי לשאת דברים בקאמפ נואו לפני המשחק מול ארסנל הערב (21:00, 21:00, ספורט 1) במסגרת גביע גאמפר. כך או כך, הוא לא אמור להשתתף במשחק. גם פיליפה קוטיניו וארתורו וידאל לא צפויים להיכלל בסגל.

עוד בוואלה!

ליאונל מסי הושעה לשלושה חודשים ממשחקי נבחרת ארגנטינה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully