וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תקרית ה"דחיפה": ניימאר בדרך לפיוס עם פריס סן ז'רמן וקיליאן אמבפה

הכוכבים "התבדחו" בחגיגות הזכייה באלוף האלופים וקטעו את השמועות עם תמונה משותפת. במקביל, בצרפת בטוחים: ניימאר ישחק במחזור פתיחת העונה, גוברים הסיכויים שיישאר. לעומת זאת, בספרד טוענים שייתכן שיושאל לברצלונה

צילום: ארסנל

פריס סן ז'רמן ממשיכה לייצר דרמות: הפרשייה התורנית מבית היוצר של כוכבי המועדון היתה "תקרית" אמש (שבת) בין ניימאר לקיליאן אמבפה במהלך חגיגות הזכייה באלוף האלופים (ניצחון 1:2 על ראן), כשהאחרון נראה דוחף את הברזילאי מחוץ לתמונה הקבוצתית. הסרטון הקצר מיד הפך ויראלי, וסיפק הוכחה נוספת כביכול לכך שניימאר בדרך החוצה מהקבוצה, על רקע הדיווחים על רצונו לעבור את ברצלונה ועל יחסיו הרעועים עם ראשי פריס סן ז'רמן.

בסרטון אחר מהחגיגות נראה מרקו וראטי מכריח את ניימאר להצטרף לחגיגות בשעה שהוא נראה מנותק ואדיש לשמחה של חבריו. ולמרות זאת, בצרפת משוכנעים שהסיטואציה התפרשה לא נכון. "ניימאר ואמבפה בסך הכל התבדחו", נכתב ב"לה פריסיאן", וזמן קצר לאחר מכן השניים סיפקו הוכחה מצולמת, כשניימאר העלה לאינסטגרם תמונה משותפת עם אמבפה לצד הכיתוב: "אח שלי".

ה"תקרית"

ותמונת ה"פיוס" שבאה לאחר מכן

ניימאר עם קיליאן אמבפה, פריס סן ז'רמן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ניימאר עם קיליאן אמבפה, פריס סן ז'רמן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"לה פריסיאן" טוען שככל שהזמן עובר, גוברים הסיכויים שניימאר יישאר בפריס סן ז'רמן. כמו כן, בעיתון דווח שניימאר קרוב לפיוס עם ראשי פריס סן ז'רמן - לפחות באופן זמני - ועשוי לחזור ללבוש את מדי הקבוצה כבר ביום שבת הקרוב במשחק פתיחת העונה בליגה הצרפתית מול נים, לעיני הקהל הביתי בפארק דה פראנס.

בספרד, אגב, טוענים אחרת. על פי "ספורט" הקטלאני בין ניימאר לפ.ס.ז' יש "שלום קר", ושני הצדדים מבינים שההישארות של הברזילאי בקבוצה זמנית. עוד צוין כי ברצלונה תגיש בימים הקרובים הצעה רשמית חדשה על ניימאר, ותקווה שהפעם פ.ס.ז' תביע נכונות גדולה יותר להאיץ את המגעים, מתוך הבנה שהמצב הנוכחי בו ניימאר נשאר "בכוח" בקבוצה לא בריא לחדר ההלבשה. כמו כן, הועלתה האפשרות שניימאר יעבור לברצלונה בהשאלה בעונה הקרובה עם אופציית רכישה בסיומה - מה שאמור לעקוף את חוקי הפייר פליי הפיננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully