וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפריס סן ז'רמן נמאס מניימאר, אמבפה: "רוצה שהוא יישאר פה"

בצרפת מדווחים שהפריסאים רוצים לסיים את הפרשה, אמבפה הבהיר: "אני לא רוצה שהוא יעזוב, ואמרתי לו את זה". אמבפה אף התנצל על הרמיזות שלו בנוגע לעתידו: "אין בי שום רצון לעזוב". וגם: כך ניימאר איבד 5 מיליון יורו

צילום: ארסנל

לפריס סן ז'רמן נמאס מהגישה של ניימאר, על אף שהברזילאי שב לאימונים אתמול (חמישי). בשורות האלופה הצרפתית מצפים בקוצר רוח להתפתחויות ושתיגמר כבר הפרשה, בתקווה שהכל ייגמר כבר בשבוע הבא, לפני משחק פתיחת העונה של הליגה ב-11 באוגוסט מול נים (שם גם יהיה אפשר לבחון את תגובת האוהדים כלפי ניימאר).

התסכול של הצרפתים מניימאר גבר במהלך המסע לסין, שם הברזילאי לא שיחק בשני משחקי הכנה, לא הופיע במסיבות עיתונאים ולא היה חלק מהקידום המסחרי. פ.ס.ז' בטוחה שאילו היה רוצה, ניימאר יכול היה לשחק למרות הפציעה שלו בקרסול, ובקבוצה מתעקשים ש"אין סיכוי" שבאווירה הנוכחית שנוצרה הוא יוכל להמשיך.

על פי "ל'אקיפ" ו"מונדו דפורטיבו", לא ברצלונה ולא קבוצה אחרת הגישו הצעה רשמית על ניימאר. ההצעה היחידה שבארסה הציעה הייתה בעל פה - קוטיניו וראקיטיץ', ששוויים מוערך ב-170 מיליון יורו.

אגב, בצרפת טוענים שהעלות של ניימאר השנה תהיה זולה יותר לפריס סן ז'רמן: לברזילאי יש סעיף שמבטיח לו בונוס של 3 מיליון יורו אם ייכלל בין עשרת המצטיינים של העונה של אופ"א, והוא לא נכלל. כמו כן, בפריס מאמינים שיוכלו לחסוך בונוס של 2 מיליון יורו בחוזה שלו תחת סעיף "התנהגות טובה", כשניימאר איחר למחנה האימונים. השכר של ניימאר, כידוע, כולל כל הבונוסים, יכול להגיע ל-36 מיליון יורו לעונה.

שחקני פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, ניימאר. רויטרס
חברים או לא? ניימאר ואמבפה/רויטרס

בינתיים הקבוצה מתכוננת למשחק מחר מול ראן במסגרת הסופרקאפ הצרפתי בשנזן (שבת, 14:30), וקיליאן אמבפה התייחס לדיווחים על ניימאר, שטענו שאין יחסים טובים בין השניים ושקיימת תחרות ביניהם בחדר ההלבשה. "אני רוצה שניימאר יישאר איתנו, אני לא רוצה שיעזוב, ואמרתי לו את זה". אמבפה מתעקש ש"הכל בינינו הולך טוב מאוד. יש בינינו מערכת יחסים שמבוססת על כבוד וכנות, אני מכבד אותו ומעריך אותו מאוד, ואמרתי לו מה שעתי על המצב".

כמו כן, אמבפה התנצל על דברים שאמר לפני כחודשיים, אחרי שקיבל את תואר שחקן העונה בליגה הצרפתית. אמבפה, כזכור, נאם וירה: "אני מרגיש שזה הזמן עבורי לקחת יותר אחריות. אולי בפריס, אשמח, אבל אולי זה יהיה במקום אחר. בכל מקרה, תודה לכולם. אני בנקודת מפנה בקריירה שלי".

היום אמבפה הבהיר: "אין בי שום רצון לעזוב. הדברים שאמרתי לא הובנו כהלכה. רק המאמן, הנשיא ואני ידענו על מה אני מדבר. זה לא היה הזמן הנכון או המקום הנכון, ואני רוצה להתנצל על זה. חשבתי שזה יהיה לטובת המועדון".

מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל טוען: "ראיתי את ניימאר אתמול באימון ברמה גבוהה, ברמה של ניימאר. ראיתם אותו מתאמן? הוא עשה הכל עם החברים שלו לקבוצה ועם המון איכות. זה נורמלי. הוא אוהב כדורגל וכשהוא על המגרש, הוא מהטובים ביותר שיש. הוא איתנו, ואנחנו מחכים לקראת פתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully