וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן זכתה בתואר אלוף האלופים, האם אמבפה הוציא את ניימאר מהתמונה?

ניימאר ישב ביציע בסין וראה את אמבפה (57) ודי מריה המחליף בכדור חופשי נהדר (73) מבצעים מהפך ומעניקים לפ.ס.ז' זכייה שביעית ברציפות ותשיעית בסך הכול. האם אמבפה הוציא את ניימאר מהתמונה הקבוצתית עם הגביע?

צילום: ארסנל

בווידאו: ניקולא פפה בארסנל

פריס סן ז'רמן זכתה היום (שבת) בפעם השביעית ברציפות בתואר אלוף האלופים של צרפת, לאחר שניצחה 1:2 את מחזיקת הגביע ראן ולמעשה נקמה בה על ההפסד המפתיע בגמר שמנע ממנה דאבל. בניגוד לגמר, בו הובילה 0:2 ולבסוף סיימה ב-2:2 והפסידה בפנדלים, הפעם האלופה יצאה מפיגור וחגגה את התואר הראשון של העונה בשנז'ן, סין, בדיוק כמו לפני שנה.

פריס סן ז'רמן עם תואר אלוף האלופים הצרפתי 2019. GettyImages
שוב מתחילים עונה עם תואר. שחקני פריס סן ז'רמן/GettyImages

ניימאר ישב ביציע וראה שלושה שחקנים עורכים בכורה במדי פ.ס.ז': הבלם עבדו דיאלו וצמד הספרדים אנדר הררה ופאבלו סראביה. אלא שדווקא ראן חגגה ראשונה, עם בישול טוב של בנז'מן בוריז'ו מצד ימין והסטה פנימה של אדריאן הונו בדקה ה-13. התשובה של האלופה הגיעה בדקה ה-57, כשסראביה פרע שטר ראשון. הקפטן מרקיניוס הקפיץ לרחבה, הרכש מסביליה המשיך מהאוויר עם כדור רוחב וקיליאן אמבפה כבש בקלות. ארבע דקות לאחר מכן נכנס אנחל די מריה, והוא גם היה חתום על שער הניצחון, עם כדור חופשי מסובב בשמאל בדקה ה-73 שלא הותיר לתומאש קובק שום סיכוי.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
שער ניצחון נהדר. אנחל די מריה/GettyImages

השער הזה קבע את תוצאת המשחק וסידר לפ.ס.ז' זכייה תשיעית בסך הכול במפעל, כך שהיא נפרדה מליון (שמונה זכיות) והפכה לשיאנית החדשה. בסך הכול יש כעת לקבוצה מהבירה 40 תארים - יותר מכל קבוצה צרפתית אחרת. ראן יכולה להצטער על שתי החמצות בתוספת הזמן, אבל כבר בעוד 15 ימים היא תוכל לתקן כשתארח את האלופה במחזור השני של הליגה.

פאבלו סראביה שחקן פריס סן ז'רמן מול פטו מוואסה שחקן ראן. GettyImages
בישול בבכורה הרשמית. פאבלו סראביה/GettyImages

בסיום המשחק ירד ניימאר לכר הדשא ובהתחלה ניסו שחקני פ.ס.ז' לגרום לו לחגוג איתם ומרקו וראטי צירף אותו לרגע ההנפה. גם אמבפה חיבק את ניימאר, אבל לאחר מכן, לקראת התמונה הקבוצתית עם הגביע, נראה כי הכוכב הצרפתי מזיז את הברזילאי הצידה ומוציא אותו מהפריים.

אמבפה אמר בסיום: "עדיין לא הכול מושלם, אבל הרוח הקבוצתית קיימת. נחלמנו והבאנו את הגביע לאוהדי פריס סן ז'רמן בכל העולם. כיף להגיע למקומות כאלה ולראות שאוהבים אותך גם בסין. אני מודה לחבריי לקבוצה כי זה בזכותם".

הסערה שאחרי: האם אמבפה סילק את ניימאר מהתמונה הקבוצתית עם הגביע?

כך זה נראה קצת לפני כן

שחקני ראן חוגגים עם אדריאן הונו (שני משמאל). GettyImages
היתרון לא הספיק כדי לקחת תואר נוסף. אדריאן הונו ושחקני ראן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully