וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נפצע באימון ולא יטוס למסע ההכנה בארה"ב. סוכנו של קוטיניו פוסל מעבר לאנגליה

הכוכב הגדול של ברצלונה חזר רק היום לאימונים אך התלונן על מתיחה בשריר רגלו הימנית, וצפוי להיות כשיר לפתיחת הליגה מול בילבאו (16.8). קיה ג'רבצ'יאן התייחס לעניין שמביעה מנצ'סטר יונייטד בברזילאי: "יהיה לו קשה לשחק נגד יריבות של ליברפול"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאונל מסי חזר רק היום (שני) לאימוני ברצלונה אחרי חופשה ארוכה שהוא קיבל בעקבות השתתפותו בקופה אמריקה. אלא שכבר באימון הפתיחה שלו עם הקבוצה הוא התלונן על כאבים בשריר האחורי ברגלו הימנית. הבדיקות שעבר השחקן אימתו את המתיחה ולפיכך מסי ייאלץ לעבור תקופת שיקום שתשאיר אותו מחוץ למגרשים בתקופה הקרובה, מה שייאלץ אותו להחמיץ את מסע המשחקים של הקבוצה בארה"ב.

במסגרת "מסע" המשחקים בארה"ב ברצלונה תשחק רק פעמיים מול אותה קבוצה. אלופת ספרד תפגוש את נאפולי במיאמי בעוד שלושה ימים וכעבור שלושה ימים תפגוש אותה שוב במישיגן. בברצלונה מקווים שהכוכב הגדול יהיה כשיר לפתיחת העונה, כאשר ברצלונה תתארח ביום שישי הבא אצל אתלטיק בילבאו ב-16.8.

מסי, ששיחק עם ארגנטינה בקופה אמריקה בברזיל, לא שיחק עד עכשיו עם ברצלונה גם במשחקי ההכנה האחרונים וראה מהצד אתמול כיצד לואיס סוארס מסדר לברצלונה ניצחון 1:2 על ארסנל בגביע גאמפר. בהיעדרו של מסי, ואלוורדה ייתן יותר דקות לעוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו וגם אנטואן גריזמן שנכנס לאט לאט לעניינים בקבוצתו החדשה.

מסי. ברצלונה, אתר רשמי
יישאר לנוח בברצלונה. ליאונל מסי/אתר רשמי, ברצלונה

העתיד של פליפה קוטניו נשאר בגדר תעלומה, אך הולכת וגדלה הסבירות שישאר בקאמפ נואו בעונה הקרובה, אחרי שסוכנו האיראני קיה ג'ורבצ'יאן פסל את האפשרות שהברזילאי יעבור לשחק בפרמייר ליג בכל קבוצה שאינה ליברפול.

הסוכן התייחס לסוגייה זו כאשר נשאל אודות העניין שמביעה מנצ'סטר יונייטד בשחקן במסגרת תכנית רדיו בתחנת TalkSport הבריטית: "מנצ'סטר יונייטד זה מועדון גדול, יש להם שחקני על ויש לי המון כבוד אליהם, אבל כשזה נוגע לפליפה, זה יהיה מאד קשה לבצע מעבר שכזה, כמעט בלתי אפשרי. לקוטיניו יהיה קשה לשחק נגד יריבות של ליברפול, הזמן שבילה שם היה פנטסטי. כל פעם שאנחנו משוחחים על כך זה אותו הדבר, יהיה לו קשה לשחק בכל קבוצה אחרת בפרמייר ליג".

עוד בוואלה!

מראדונה: "מסי הופך להיות מרדן כמוני, אני אוהב אותו יותר בגרסא הזאת"

לכתבה המלאה
פיליפה קוטיניו ברצלונה. רויטרס
ככל הנראה ילבש את מדי ברצלונה גם בעונה הבאה. פליפה קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully