וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה גברה על ארסנל 1:2 בגביע גאמפר. מסי: "אין לי ספק שנחזור להיאבק על כל התארים"

הקטלונים גברו על התותחנים למרות פיגור מוקדם, שער בדקה ה-90 של לואיס סוארס הכריע. מסי לאוהדים: "העונה שעברה נגמרה בטעם מר לכולנו, אבל אנחנו צריכים גם להעריך את האליפות בה זכינו"

עריכת וידאו: מתן חדד

.

ברצלונה שיחקה הערב (ראשון) לראשונה העונה בקאמפ נואו, וגברה 1:2 על ארסנל במסגרת גביע גאמפר המסורתי. התותחנים עלו על לוח התוצאות ראשונים, כאשר פייר אמריק אובמיאנג קיבל כדור ברחבה, ביצע סיבוב נהדר ושלח כדור חזק לפינה בדקה ה-36. ברצלונה התקשתה לכבוש, אך שער עצמי של מייטלנד ניילס בטעות איומה השווה את התוצאה ל-1:1 בדקה ה-69. ניילס היה לבדו ורצה להחזיר את הכדור לשוער לנו, אך בטעות שלח את הכדור לשערו שלו. השער השלישי במשחק הגיע מרגלו של לואיס סוארס בדקה ה-90. מסירת עומק מדויקת של סרג'י רוברטו מצאה את האורוגוואי ברחבה וזה בעט מהאוויר לרשת במספרת צדית מצוינת והכריע את המשחק.

לפני המשחק הקהל הביתי קיבל בחום את פניהם של השחקנים שהוצגו על הדשא. אמנם ליאו מסי לא השתתף במשחק, אבל הפרעוש הגיע לקאמפ נואו ונשא דברים לאוהדי הקבוצה לקראת העונה שבפתח. "אם לומר את האמת, זה קשה לי לדבר היום אחרי מה שקרה בעונה שעברה", אמר מסי. "אבל אני לא מתחרט על כלום. אני אחזור על אותם הדברים שאמרתי לפני שנה. אני סומך על האוהדים שלנו, על השחקנים, ועל הצוות המקצועי, ואין לי ספק שכולנו ביחד נחזור להיאבק על כל התארים".

מסי התייחס לעונה שחלפה, אותה סיימה ברצלונה עם אליפות ספרד אבל לא הצליחה לזכות בגביע הספרדי והודחה מליגת האלופות בחצי הגמר: "העונה שעברה נגמרה בטעם מר לכולנו, אבל אנחנו צריכים גם להעריך את האליפות בה זכינו, השמינית ב-11 שנים. בכל מועדון אחר זה היה הישג עצום, וזה כך גם עבורנו. אנחנו לא מעריכים את זה מספיק. רק בעוד אלף שנה אולי נבין כמה קשה זה היה. אבל המועדון הזה תמיד נאבק על הכל והשנה זה לא עומד להיות שונה".

ליאו מסי. רויטרס
"רק בעוד אלף שנה אולי נבין כמה קשה זה היה". מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully