וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו מודה: הגיע הזמן שאשנה את שיטות האימון שלי

הפורטוגלי טוען שבשמונת החודשים האחרונים הוא מחפש צוות חדש ומתאים את עצמו לכדורגל החדש: "הטוב ביותר הוא זה שמסתגל. אני באמת חושב על זה עכשיו. הגיע הזמן לשינויים"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

ז'וזה מוריניו טוען שבמהלך ההפסקה שלקח מאימון הוא רענן את שיטות העבודה שלו, ושגיבש צוות חדש שיעבוד לצדו. מוריניו פוטר ממנצ'סטר יונייטד בסוף השנה שעברה אחרי קדנציה מאכזבת מאוד באולד טראפורד, שאומנם כללה זכייה בליגה האירופית ובגביע הליגה - אבל בעיקר כללה ביקורות על סגנון המשחק, ובעיקר תקריות עם פול פוגבה. כעת הפורטוגלי בן ה-56 טוען שמהלך שמונת החודשים ללא עבודה הוא בחן היטב עם עצמו איפה דברים השתבשו ואילו התאמות הוא יידרש לעשות כשיחזור.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מסוגל לשנות את דרכיו? מוריניו/רויטרס

"אין בי חרטות", טוען מוריניו, "ואם יש לי, אני מנסה לחשוב איך אנשים שזכו בהרבה פחות תארים ממני והשיגו פחות מצליחים לשרוד. אני תמיד יכול לחשוב ש'אילו הייתי יודע אז, יכולתי לפעול אחרת', אבל באמת, הייתה לי תקופה מדהימה. אני רק בן 56, אני עדיין ילד. צ'ארלס דרווין לימד אותי שהטוב ביותר הוא לא החזק ביותר, אלא הכי חכם, וזה שמצליח להסתגל לשינויים. שינויים הם לא תמיד לטובה, לפעמים הם לרעה. אבל חשוב להבין את השינויים ולהתאים את עצמך, ועל זה אני חושב כרגע".

עד עתה מורינוי עבד עם עוזרו רוי פאריה, עוד מימיו בפורטו, אבל פאריה בחר להתמנות למאמן ראשי של אל דוהייל הקטארית. כעת מוריניו עשוי לעבוד גם עם מאמן כושר ומאמן שוערים אחר. "אני חושב, אני לומד, אני מייצר דברים כל הזמן. אני הולך לענפי ספורט אחרים ומנתח אותם, אני פוגש את הצוות העתידי שלי וזה הולך להיות שונה, כי עכשיו זה הרגע לעשות כמה שינויים. זה לא אישי, אלא זה טוב למוטיבציה".

עוד בוואלה!

ז'וזה מוריניו: "התשוקה עדיין בוערת בי, לא נהנה בזמן הפנוי שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully