וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "התשוקה עדיין בוערת בי, לא נהנה בזמן הפנוי שלי"

הפורטוגלי שלא עובד כבר 9 חודשים, דיבר על רצונו לחזור לאמן ופסל את מועמדותו לנבחרת פורטוגל: "לאמן פעם בחודש? לא בשבילי"

עריכת וידאו: מתן חדד

זוכרים את ז'וזה מוריניו? המנג'ר הפורטוגלי המעוטר, שלא אימן מאז שפוטר ממנצ'סטר יונייטד בדצמבר 2018, עדיין מחכה לקבוצה החדשה שלו ומאוד מתגעגע לכדורגל. מוריניו קיבל כבר הצעות לחזור, אבל מחכה לקבוצה אטרקטיבית ולהצעה שתתאים לממדיו.

בראיון ל"סקיי" האנגלי, מוריניו אמר: "זו הפעם הראשונה שיש לי זמן לחשוב, הפעם הראשונה אחרי 20 שנה שבה אני מבקר בסטובאל בסוף יולי ותחילת אוגוסט. יש לי זמן לחשוב מחדש ולנתח את המהלכים שלי, אבל אני מרגיש מלא בתשוקה לחזור".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מתגעגע לכר הדשא, אבל לא מוכן להתפשר. מוריניו/רויטרס

מוריניו הוסיף: "החברים שלי אומרים לי תהנה מאוגוסט, תהנה מהזמן הפנוי שלך. תהנה ממה שאף פעם לא היית יכול לעשות. אבל בכנות, אני לא יכול להנות. אני לא מאושר מספיק בשביל זה. אני מתגעגע לכדורגל, יש לי את התשוקה".

מוריניו, 56, סירב כבר להצעות מבנפיקה וגם דחה הצעות מפתות מאוד מהליגה הסינית. הוא מוכן לחזור לאמן רק בקבוצה מאחת מחמש הליגות הבכירות - הספרדית, האנגלית, האיטלקית, הצרפתית והגרמנית.

מוריניו נשאל האם יש אופציה שהוא יאמן את נבחרת פורטוגל, ואמר: "לאמן משחק אחד בחודש? הרבה עבודה משרדית, בלי לראות הרבה את הדשא ובלי משחקים. לחכות שנתיים לאליפות אירופה ושנתיים למונדיאל? לא. עדיין לא בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully