וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך חדש בברצלונה? מסי התעלם מגריזמן שניגש ללחוץ את ידו

צפו: שחקן הרכש הצרפתי ניגש ללחוץ ידיים לאנשי הספסל אחרי שהוחלף מול ארסנל בגביע גאמפר בראשון. הארגנטינאי התעלם במופגן

עריכת וידאו: מתן חדד

בשבוע שעבר התפרסמו דיווחים בספרד לפיהם אימון הבכורה המשותף של לואיס סוארס ואנטואן גריזמן לווה במתיחות גדולה בין השניים שלא דיברו ואפילו לא החליפו בניהם מבטים. בין השניים זורם דם רע מאז המפגש בין צרפת לאורוגוואי במונדיאל, אבל האם גם מסי מסוכסך עם שחקן הרכש הצרפתי שהגיע מאתלטיקו מדריד?

מסי, שכזכור נפצע אתמול באימון הראשון שלו מאז שחזר מפגרה ארוכה, לא שיחק אך נכלל בסגל וישב על הספסל במשחק של ברצלונה בגביע גמפר מול ארסנל, שבו ניצחו הקטלאנים 1:2 ביום ראשון האחרון. גריזמן לעומתו פתח בהרכב וכשהוא הוחלף במחצית השנייה הוא ניגש ללחוץ ידיים למאמן ואלוורדה ולאנשים שישבו על הספסל. כולם לחצו ידיים לגריזמן חוץ ממסי שהתעלם מהצרפתי באופן מופגן. לאחר מכן אפשר היה לראות שמסי התלחש וצחקק עם ארתורו וידאל וארתור שישבו מאחוריו, בעוד שגריזמן יושב לצידו מעט מרוחק והמום.

צפו במסי מתעלם מגריזמן

מוקדם יותר כשגריזמן הגיע לברצלונה, הוא אמר רק מילים חמות על הארגנטינאי כשהצהיר: "מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם. כשהוא מדבר, כולם מקשיבים. אני רוצה לפגוש אותו, להכיר אותו. לראות אותו מתאמן. לשחק לצידו ולבשל לו".

כזכור, לפני פחות משבוע בתקשורת הספרדית התבססו על דיווחים של אתר "קוואטרו" שטען שלואיס סוארס, שהצטרף לראשונה לאימוני הקבוצה מאז הקופה אמריקה, לא מדבר עם שחקן הרכש הצרפתי, לא החליף איתו מילה לאורך כל האימון והתאמן לצד ג'רארד פיקה בעוד שגריזמן התאמן עם השחקנים הצרפתים סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה.

בכל מקרה, מסי הפצוע לא ישחק עם ברצלונה בשני משחקי ההכנה מול נאפולי בארצות הברית בשל הפציעה שלו. שיתוף הפעולה הראשון בין השניים צפוי במשחק מול בילבאו במחזור הראשון של הלה ליגה ויהיה מעניין לראות את התיאום בין הארגנטינאי והצרפתי על המגרש עצמו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני אנטואן גריזמן. AP
מסוכסכים? גריזמן ומסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully