וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור כשיר וצפוי לפתוח מול נורשפינג

7.8.2019 / 6:33

הפועל באר שבע ערכה אימון ראשון בשבדיה: הפורטוגלי התאושש מהפציעה ועשוי לפתוח לצד לואי טהא ועמית ביטון במערך של שלושה בלמים. בקבוצה מתכוננים למזג האוויר המאתגר ולדשא הסינטטי, הצוות המקצועי הזהיר: "הם חזקים ומהירים"

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- הפועל באר שבע ערכה אימון ראשון בשבדיה לקראת המפגש עם נורשפינג

- מיגל ויטור שמתאושש מפציעה ערך אימון מלא וכשיר לפתוח בהרכב

- באר שבע ביקשה להתאמן בדשא סינטטי, כמו זה שיהיה במשחק עצמו

- הצוות המקצועי הזהיר את השחקנים מפני הפיזיות של שחקני היריבה

seperator

הפועל באר שבע ערכה אמש (שלישי) במועדון כדורגל מקומי קטן הסמוך למלון בו מתאכסנת בנורשפינג, את האימון הראשון שלה בשבדיה. בניגוד למזג האוויר הלוהט בארץ והפוך מהחום הכבד שחיכה לבאר שבע בשבוע שעבר בקזחסטן, בנורשפינג ירד אמש גשם קל והטמפרטורות היו מתחת ל-20 מעלות. מחר (21:00, ספורט 1 ו-HD) במהלך המשחק בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית אמור על פי התחזיות לרדת גשם, כך שבקבוצה לוקחים בחשבון את השינוי במזג האוויר בהשוואה לקיץ הישראלי ויצטרכו לעשות את כל ההתאמות.

עוד בוואלה!

אם תעבור את נורשפינג, הפועל באר שבע תשחק נגד פיינורד או דינמו טביליסי

לכתבה המלאה

באר שבע ביקשה וקיבלה אמש מהמארחים מגרש ובו דשא סינטטי בדומה לזה שיחכה לה מחר באיצטדיון של נורשפינג איתו יעשו השחקנים היכרות הערב באימון המסכם.

מיגל ויטור התאמן אתמול בצורה מלאה והוא כשיר לפתוח אחרי שנפצע במשחק בקזחסטן ביום חמישי שעבר. המאמן ברק בכר עדיין שוקל הצבת שלושה בלמים בקו ההגנה ובמצב כזה יפתחו לואי טהא ועמית ביטון לצד הבלם הפורטוגלי. על שלושה אלמנטים בהם נורשפינג מצטיינת נותנים את הדעת בבאר שבע. "הם חזקים פיזית, מהירים ומאוד מסודרים במשחק. אם לא נהיה מרוכזים ונדע להחזיר מול האלמנטים האלה, לא יהיה לנו סיכוי", אמרו אמש במועדון, והמסר הזה הועבר גם לשחקנים.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. דני מרון
מוכן ומזומן. מיגל ויטור/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully