וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את נורשפינג, הפועל באר שבע תשחק נגד פיינורד או דינמו טביליסי

אם יצליחו לגבור על השבדים, בכר ושחקניו יעלו לפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית ויפגשו את המנצחת בין הקבוצות מהולנד וגאורגיה

עריכת וידאו: מתן חדד

אם תעבור את נורשפינג השבדית, הפועל באר שבע תשחק בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית נגד פיינורד ההולנדית או דינמו טביליסי הגאורגית. הגרלת הפלייאוף התקיימה היום (שני) בניון שבשוויץ והקבוצה מבירת הנגב למדה מי היריבה הפוטנציאלית שלה במקרה שתעבור את נורשפינג. המשחקים יתקיימו ב-22 וב-29 באוגוסט.

פיינורד פייבוריטית לעבור את דינמו טביליסי וכל תוצאה אחרת תהווה סנסציה אמיתית. הקבוצה מרוטרדם היא אימפריה של ממש, עם 15 אליפויות הולנד, שלושה תארים אירופאים, כדורגלן עבר אגדי על הקווים - יאפ סתאם - וסגל מבריק.

לפיינורד שחקנים מצוינים בכל עמדה. סטיבן ברחהאוס, לוסיאנו נארסינג, סם לארסון וניקולאי יורגנסן הם השמות הבולטים בחלק הקדמי, אבל גם דילן ונטה ולואיס סיניסטרה הצעירים מוצאים את מקומם.

לירוי פר חזר מאנגליה כדי לייצב את מרכז המגרש ולפניו משחק הכישרון הגדול אורקון קוקצ'ו. חוליית ההגנה מנוסה יחסית עם אריק בוטגין הברזילאי ויאן-ארי ואן דר היידן ההולנדי - שניהם בני 31, כשירמייה סנט יוסטה הכישרוני משחק כמגן ימני או בלם. בין הקורות עדיין ניתן למצוא את קנת ורמר הוותיק ובשורה התחתונה: לפיינורד אין חולשות ביחס לכל קבוצה ישראלית.

דינמו טביליסי שתנסה להדהים את פיינורד, מאומנת על ידי פליקס ויסנטה מירנדה הספרדי. לבאן שנגאליה ולבאן קוטאליה הם המוציאים לפועל העיקריים עם 11 שערים כל אחד בליגה הגאורגית שנמצאת בעיצומה. את ההגנה מוביל ויקטור מונגיל הספרדי ובמרכז המגרש מתבלט ניקה נינואה בן ה-20, שנחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל הגאורגי.

תמונה קבוצתית הפועל באר שבע 2019. קובי אליהו
קודם כל לעבור את נורשפינג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully