וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן אהרוני: "יש עתיד טוב לכדורסל ולכדורסלן הישראלי"

5.8.2019 / 16:47

נבחרת הנוער של ישראל נחתה בארץ אחרי הזכייה באליפות אירופה דרג ב' ומאמן הנבחרת נשמע אופטימי: "העבודה בנוער היא לא פחיתות כבוד, מגיע הרבה קרדיט לאיגוד". דורי סהר: "העתודה עשו הישג מדהים, זה נתן לנו דרייב ורצון להביא גאווה למדינה"

שחקני נבחרת העתודה פלייר/צילום ועריכה: קובי אליהו

בוידאו: שחקני נבחרת העתודה

נבחרת הנוער בכדורסל בנמל התעופה בן גוריון. עודד קרני איגוד הכדורסל,
עלו בחזרה לדרג א'. נבחרת ישראל לנוער/עודד קרני איגוד הכדורסל

נבחרת הנוער של ישראל נחתה היום (שני) בישראל אחרי שזכתה אמש במדליית הזהב באליפות אירופה דרג ב' שנערכה באורדאה, רומניה. בעקבות הזכייה שבה הנבחרת לדרג הבכיר של אירופה בתום שלוש שנות העדרות. הקבוצה של אורן אהרוני שמרה על מאזן מושלם במהלך הטורניר והצטרפה להצלחה הגדולה של נבחרת העתודה מתחילת הקיץ. באיגוד הכדורסל ערכו לנבחרת קבלת פנים עם הנחיתה בנמל התעופה.

"זה המקום הראוי של נבחרת ישראל והראינו שאנחנו ראויים לשם", אמר דורי סהר, מכוכבי הנבחרת, שישחק בעונה הבאה במכבי הוד השרון. "העתודה עשו דבר מדהים, זה הישג עצום, גם שנה שעברה וגם השנה, ואין ספק שזה נתן לנו דרייב ורצון להביא גאווה למדינה שלך. עבדנו קשה כל יום, עוד מתחילת ההכנה, שיתוף פעולה, מה שראיתם על המגרש זאת התוצאה של העבודה הקשה. מה שקורה בכדורסל הישראלי נותן לנו דרייב לעבוד יותר קשה, זה ייתן לנו עוד פוש לעבוד על היכולות שלנו, אם נוכל להשתלב, אז נשמח. אנחנו עדיין בהייפ של האליפות, ניקח כמה ימים להסתדר ונמשיך הלאה. תמיד האמנו, ידענו שאנחנו נבחרת איכותית".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים במשא ומתן עם טרנט לוקט

לכתבה המלאה

אורן אהרוני, מאמן הנבחרת, נשמע מאושר: "השחקנים הראו הרבה אופי, הם האמינו מאוד. כל בוקר קמנו מחדש, אספנו את עצמנו והתכוננו למשחק הבא, מגיעות כל המחמאות לילדים האלה ולצוות המדהים של הנבחרת. זה לא רק הקיץ האחרון, ב-3-4 השנים האחרונות יש עשייה טובה במחלקות הצעירות בארץ ובאיגוד הכדורסל, פיני גרשון מתווה דרך יוצאת מן הכלל, יש גם הצלחות בנבחרות ויותר ויותר שחקנים מגיעים לרמות הגבוהות, הקרדיט על כך למועדונים ולאיגוד".

"יש עתיד טוב לכדורסל ולכדורסלן הישראלי, הוסיף המאמן. "מגיע הרבה קרדיט לאיגוד הכדורסל על האיתור של הילדים, אני מאמין שאת הפירות נראה בשנים הבאות. טוב לי מאוד איפה שאני נמצא, העבודה בנוער היא לא פחיתות כבוד, מאוד מאתגרת, זו כמו ריצת מרתון ארוכה. אני לא חושב יותר מדי רחוק, מתרכז בלעשות טוב את מה שאני עושה עכשיו, ומה שיהיה בעתיד, יהיה בעתיד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

נבחרת הנוער בכדורסל בנמל התעופה בן גוריון. עודד קרני איגוד הכדורסל,
יש עתיד לכדורסלן הישראלי. נבחרת הנוער/עודד קרני איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully