וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה החתימה את דומיניק ווטרס, אקס אולימפיאקוס

5.8.2019 / 16:25

הרכז האמריקאי, שהגיע עם יאניס ספרופולוס לגמר היורוליג ב-2017, נוחת בגיל 33 בעין שרה. ווטרס שיחק אשתקד בנאנטר והדיח אקסית אחרת, הפועל חולון, מליגת האלופות. שכרו מוערך ב-130 אלף דולרים

פלייר אלייז'ה בראינט/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לפני שנתיים ושלושה חודשים קלע דומיניק ווטרס שתי נקודות בהפסדה של אולימפיאקוס לפנרבחצ'ה בגמר היורוליג באיסטנבול. בעונה הקרובה הוא יפגוש שוב את מאמנו מאז, יאניס ספרופולוס, והפעם כיריב בליגה הישראלית: היום (שני) חתם הרכז האמריקאי בעירוני נהריה.

ווטרס (1.85), שיהיה בן 33 עוד לפני פתיחת העונה, כבר מכיר היטב את ליגת העל. הוא הגיע במהלך עונת 2012/13 מאולימפיה לובליאנה (אז עוד קבוצת יורוליג) להפועל חולון, ותרם 12.4 נקודות ו-7.3 אסיסטים למשחק, אבל הקבוצה שכללה גם את ג'רום דייסון ופרנק האסל לא הצליחה אפילו לעלות לפלייאוף.

שחקן נאנטר לשעבר דומיניק ווטרס. FIBA, אתר רשמי
שחקן ותיק עם קשיחות הגנתית. דומיניק ווטרס/אתר רשמי, FIBA

מאז הספיק האמריקאי הוותיק לעבור בלא מעט תחנות ושיחק בין היתר במנרסה, ורצבורג, קולוסוס רודוס, אריס סלוניקי (איתה הופיע ביורוקאפ), קהאטו וקרשיאקה, עד שנחת אשתקד בנאנטר. הוא חזר עם הקבוצה הצרפתית לחולון במחזור הנעילה של ליגת האלופות, והיה בין הגורמים המרכזיים להדחתה של האקסית, כשניפק 14 נקודות ושבעה אסיסטים, והירבה להתעמת עם הקהל הישראלי.

את העונה סיים ווטרס עם ממוצעים של 11.1 נקודות וארבעה אסיסטים בזירה האירופית, וכעת הוא חוזר ארצה. "מאמן נהריה, דני פרנקו, רצה אותו בעבר להפועל תל אביב, והמגעים לקראת השידוך בין השניים החלו כבר לפני חודש, כשנפגשו בליגת הקיץ בלאס וגאס. "דומיניק הוא רכז ומנהיג ברמה גבוהה, ואני שמח שהצלחנו להביא אותו לנהריה", בירך פרנקו. "יש לו ניסיון, קשיחות הגנתית ויכולת התקפית שכוללת מסירה שמוציאה את המיטב מהשחקנים שסביבו".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים במשא ומתן עם טרנט לוקט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully